Chiudi annunziu

Figli di l'anarchiaA serie Sons Of Anarchy da u direttore Kurt Sutter sfurtunatamenti hè ghjunta à a fine un mese fà dopu à sette stagioni, ma cum'è u mottu di u prossimu ghjocu Sons Of Anarchy: The Prospect dice, "The Ride Continues". Duverebbe ghjunghje nantu à i dispositi mobili in u 2015, è cum'è u novu trailer mostra, senza dubbitu serà una splutazioni. Cavalcà un chopper, armi, droghe è assai di più, hè ciò chì pudemu aspittà da u ghjocu, chì hè sicuru d'esse amatu da uni pochi di fan di sta seria ben cunnisciuta immediatamente dopu a so liberazione.

L'obiettivu principale di u ghjocu, cum'è u nome suggerisce digià, serà di ottene un membru cumpletu in u club è una vesta cumpleta "3 patch", chì e prospettive chjamate anu da guadagnà ancu in i club di motociclette veri. Ma cum'è u trailer di novu rivelatu, ottene u 3 patch vests serà fermamente in manu di u ghjucatore è serà da ellu cumu ellu (falla) per ottene stu scopu.

Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, u prutagunista appartenerà à un club senza nome, ma Sons Of Anarchy cum'è tali ùn deve esse implicatu. Inoltre, unu di i sviluppatori hà revelatu chì i fanali ponu aspittà una storia eccitante, assai azzione è decisioni di "vita è morte". Ebbè, per una idea megliu, ricumandemu di fighjà u trailer sopra citatu, chì pudete truvà ghjustu sottu à u testu.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

Temi: , ,

U più lettu d'oghje

.