Chiudi annunziu

TouchWizTouchWiz. Quandu pensendu à sta parolla, certi pirsuni pensanu à una superstruttura grafica da Samsung piena gadgets utili, ma per altri, sfurtunatamenti, cose cum'è "lentu Android", "tagliu constantu" è "non liscia generale". S'ellu appartene à qualsiasi di i dui gruppi di persone elencati è pussede un dispositivu da Samsung, hè abbastanza pussibule chì cù u tempu pò accade chì TouchWiz è u so ambiente gràficu cum'è tali solu ùn smettenu di intrattenimentu è vi cercherete un sustitutu.

È s'è vo ùn avà pensa à andà à u dispusitivu flash un altru ROM cun pulita Androidem, a situazione pò esse risolta abbastanza simplice - cù l'aiutu di i lanciatori, chì sò soprattuttu liberamente dispunibili nantu à Google Play è cambianu cumplettamente a vostra pantalla di casa, qualchì volta ancu à u puntu chì vi sentite cum'è s'ellu tene un dispositivu completamente diversu. in manu. Sfurtunatamente, ci sò attualmente tanti dispunibuli chì a scelta di l'ideale pò esse una materia chì richiede assai tempu, ma avemu sceltu per voi 5 di i più boni è più interessanti, di quale tutti piaceranu di sicuru almenu unu.

Nokia Z Launcher
Vulete apre una app chì ùn avete micca in u vostru screnu in casa. Chì avete da fà ? Ebbè, nurmalmente seria prubabilmente u turnu di cliccà nantu à u menù è dopu scorri per parechje pagine di applicazioni. In ogni casu, cù SZ Launcher direttamente da Nokia, basta solu disegnà a prima lettera di l'applicazione nantu à a pantalla di casa, una selezzione si apre cù l'applicazioni chì cumincianu cù a lettera scelta è ... questu hè tuttu. E quantu più aduprate l'app, più prubabile hè di apparisce in cima di a lista in pocu tempu. Di sicuru, ùn hè micca tuttu, Z Launcher offre ancu una quantità di altre opzioni di persunalizazione, è possu cunfirmà da a mo propria sperienza chì ancu s'è vo caricate tuttu nantu à a pantalla principale, serà sempre un pocu pulitu.

Pudete scaricà Z Launcher da u ligame quì.

Z LauncherZ LauncherZ Launcher

Zeam
Se a velocità di u vostru smartphone hè simile à quella cù quale GTA:IV hè carricatu nantu à i PC più recenti (è micca solu), Zeam serà probabilmente a megliu scelta cum'è lanciatore. Perchè? In corta, stu launcher ùn offre quasi nunda, ma hè questu. Ci hà da accelerà u vostru dispusitivu assai significativamente, ancu s'è vo site in esecuzione Androidà 2.3 o più bassu, è questu dice qualcosa! Allora, se a fluidità di u sistema hè a vostra prima priorità, Zeam pare esse a scelta perfetta.

Pudete scaricà Zeam da u ligame quì.

ZeamZeamZeam

Next Launcher
Un lanciatore chì face praticamente tuttu esce da u vostru display, sia l'icona di Google Chrome nantu à u desktop o Ozzy Osbourne da u lettore di musica, hè ghjustu fora. Ebbè, in 3D, hè cusì chì u sofisticatu Next Launcher pare. Senza dubbitu qualcosa per i persone chì piacenu u cambiamentu, è in una grande manera, ma avete da pagà più per questu lanciatore futuristicu, chì hè menu di 400 CZK, ma facemu a faccia, fighjendu l'opzioni di persunalizazione, seguita chì pudete persunalizà. in fatti assolutamente tuttu, ùn ne vale veramente a pena ?

Pudete cumprà Next Launcher quì. Pudete tandu scaricà a versione di prova manca di alcune funzioni gratuitamente da u ligame quì.

Next LauncherNext LauncherNext Launcher

// < ![CDATA[ //GoogleeLauncher
Semplice, pulito, veloce. Ancu cusì, unu puderia discrive u launcher ufficiale da Google, chì hè utilizatu da i dispositi cù pulita Androidem è avà tù troppu pò avè lu in u vostru Samsung Galaxy. Per d 'altra banda, ùn offre micca tante opzioni per a persunalizazione, ma l'attrazione principale di questu launcher hè senza dubbitu i Smart Cards, chì ponu esse aghjuntu direttamente à u desktop è cusì salvà parechji clicchi inutili.

Pudete scaricà Google Launcher da u ligame quì.

Launcher GoogleLauncher GoogleLauncher Google

Nova Launcher
Riferitu da parechji cum'è u megliu di u megliu, è possu ghjustu dì cusì. TeslaCoil's Nova Launcher offre più funzioni chè forse qualsiasi altru lanciatore, è scherzà cù i so paràmetri hè qualcosa chì solu dece minuti ùn serà micca abbastanza. Da l'impostazione di a griglia di u desktop, attraversu l'aghjustamenti di dock, schemi di culore è diversi effetti di scrolling à ancu stabilisce una keyword per a ricerca di voce di Google, tuttu questu in Nova Launcher. È s'ellu ùn hè micca un prublema per voi per piglià 90 CZK (circa 3 Euros) da a vostra billetera, pudete ancu cumprà a versione Prime, chì vi permetterà di utilizà assai funzioni esclusive, cumprese, per esempiu, gesti. È quandu si tratta di velocità, Nova Launcher hè chjaramente ineguagliabile.

Pudete scaricà Nova Launcher da u ligame quì.

Nova LauncherNova LauncherNova Launcher

// < ![CDATA[ //

U più lettu d'oghje

.