Chiudi annunziu

AndroidProbabilmente ùn vale ancu a pena di stima quanti utilizatori di u sistema operatore mobile ci sò Android hà digià lagnatu almenu una volta di u so tagliu frequente, ognunu hè prubabilmente chjaru da a so sperienza chì ci sò veramente assai di elli. Ma chì pudete fà per impedisce chì l'OS mobile attualmente più populari in u mondu si chjappà in u vostru smartphone, ancu s'ellu hè un Samsung cù a superstruttura TouchWiz preinstallata, chì hè un scopu frequente di critiche precisamente per via di crashing? Avemu decisu di risponde à sta quistione, ma avemu avvistu in anticipu chì s'è vo pussede un dispusitivu cù Androidem 2.3 o più bassu, ùn ci hè manera di aiutà vi, Gingerbread hè digià appiccicatu forse da u principiu è l'unica opzione hè probabilmente solu flash un altru ROM.

Per mè stessu, aghju scumessa chì a maiò parte di quelli chì leghjenu stu articulu pensanu digià à applicazioni cum'è Clean Master è altri. Innò. Clean Master è nisun altru Cleaner maravigghiusu ùn hè micca suluzione, certamenti micca efficace. Mentre queste app ponu aiutà à liberà u spaziu di almacenamento, chjude l'applicazioni inutilizate è fà altre magiche stupente, se ùn pensate micca di apre u minimu 3 volte à ghjornu, scurdate di elli. Ebbè, s'ellu insiste nantu à elli, vale a pena nutà, per esempiu, CCleaner, chì offre assai funzioni utili, ma soprattuttu offre chiarezza, chì hè un pocu raru per l'applicazioni di stu tipu. Pudete truvà u ligame per scaricà lu quì.

Ebbè, cumu per accelerà u smartphone? Facemu a faccia, ci sò un numeru incredibile di manere di ottene questu, cusì quì avemu da presentà alcuni di elli chì valenu definitivamente a pena pruvà, perchè à u cuntrariu di l'altri, anu ancu travagliatu.

// < ![CDATA[ //Apps è resettore di fabbrica
Cum'è u primu mètudu, di sicuru, duvemu chjamà a disinstallazione di l'applicazioni redundante chì occupanu solu u spaziu in u telefunu è ùn l'utilizate micca. E frasi cum'è "E se aghju bisognu di questu in u futuru? Preferite mantene sta app installata "salvatela per un'altra occasione, se avete bisognu di lu in un futuru distante, u scaricate. Ma ùn sarete in ogni modu. Sè sguassà l'applicazioni hè un prublema, andate direttamente à u resettore di fabbrica di tuttu u dispusitivu, pudete truvà in Settings> Backup & reset> Resetten dati di fabbrica. Ancu s'ellu perderà tutti i dati di l'utilizatori è l'applicazioni, u smartphone serà un pocu viotu, è quelli pochi minuti di cunfigurazione ùn anu probabilmente mai uccisu nimu.

Lanciatori è mantenimentu
Se u vostru smartphone usa TouchWiz, l'installazione di un altru lanciatore pare una grande idea, per tutti li pudemu chjamà per esempiu Nova Launcher, ma di sicuru ci sò assai più da sceglie è tocca à voi quale ti piace. u megliu. Di sicuru, sè vo vulete u vostru Android liscia per più di una settimana, u mantenimentu hè necessariu - riavvia u vostru telefunu una volta di tantu in tantu, seguite l'applicazioni in sfondate, è ùn utilizate micca 333 widgets in una volta.

Nova Launcher

Flash un altru ROM
Un altru modu per accelerà u vostru smartphone hè di cullà una ROM diversa o aduprà una versione diversa di u sistema da quella chì vene standard da u fabricatore. Avemu cunsigliatu solu stu mètudu s'ellu ùn ci hè più aghjurnamenti firmware sò dispunibuli per u vostru dispusitivu. Tuttavia, uploading un altru ROM hè assuciata incù parechji risichi, cumpresi pèrdita di guaranzia o "bricking" u dispusitivu, ma s'è vo seguitate i instructions, chì sò innumerevoli nant'à Internet, vi ponu stà tranquillu. Cosa hè di più sè vo pussede un Samsung Galaxy Cù u III mini, pudete seguità direttamente i nostri struzzioni quandu caricate una nova ROM, pudete truvà quì quì.

Riassuntu
Piuttostu simplice, unu puderia dì chì sè vo vulete avè un smartphone cù Androidem senza chopping, chì pò esse uguali à a cumpetizione cù a so fluidità iOS, amparà à aduprà. Se tenete 10 applicazioni in sfondate, chì in più di a bateria "manghjanu" in permanenza a vostra prestazione (è u listessu cù i widgets), u vostru smartphone serà più liscia cum'è una presentazione di PowerPoint. In ogni casu, un resettore di fabbrica è u mantenimentu sussegwente bè di u dispusitivu, possibbilmente inseme cù l'usu di un lanciatore diversu è, in casi estremi, una ROM differente deve definitivamente travaglià è a diferenza deve esse più ch'è ovvia.

// < ![CDATA[ //

U più lettu d'oghje

.