Chiudi annunziu

Modu di EmergenzaOgni ghjornu, à ognunu di noi, pò accade qualchì disgrazia. E postu chì a maiò parte di noi pussede digià un smartphone, diventa un dispositivu chì pò veramente aiutà in situazioni critiche è ancu salvà a nostra vita. Hè per quessa chì Samsung hà decisu di aghjunghje a funzione Modu Emergenza à l'ultimi mudelli. Unisce un modu estremu di risparmiu di bateria cù funzioni d'emergenza - cambia a vostra pantalla di casa in biancu è neru per risparmià a quantità di bateria pussibule, è aghjunghje icone cù funzioni impurtanti - ci hè l'opzione per accende a linterna, l'alarma d'emergenza, u telefunu, Internet, Google Maps è ancu l'opzione di sparte u vostru locu utilizendu a gestione. È di sicuru un grande buttone cù l'opzione per fà una chjama d'urgenza.

Pudete ancu vede u statutu di a bateria nantu à u screnu è una stima di quantu duverà u vostru telefunu d'urgenza per esce. Sè vo avete 32% batterie, Galaxy L'Alfa vi durà altri 3 ghjorni è 14 ore prima ch'ellu si esce completamente. Di sicuru, a vita di a bateria varieghja secondu u telefuninu, postu chì ogni smartphone hà una bateria diversa. Cumu pudete attivà stu modu?

  1. Mantene premutu u Pulsante Power à u latu drittu di u telefuninu per circa 3 seconde
  2. In u menù di opzioni, cliccate nantu Modu d'emergenza
  3. Accetta i termini
  4. Confirmate l'attivazione di u modu (o leghje ciò chì offre)
  5. Aspettate chì u modu per accende è carica

Modu di EmergenzaModu di Emergenza

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Questu hè cumu avete attivatu u modu. Ma cumu si pò disattivà? Ci sò dui ozzione. A prima opzione hè identica à i primi dui passi di l'istruzzioni d'attivazione - vale à dì, appughjà è mantene u buttone Power è cliccate nantu à u Modu Safe in u menu. Una opzione alternativa hè di sbloccare u screnu, cliccate nantu à i trè punti in cima à destra di u screnu, è dopu cliccate nantu à l'opzione. Disattivà u modu sicuru. In questu modu, pudete disattivà u modu quandu avete digià riesciutu à esce da una situazione sfavore è pudete digià cunnetta tranquillamente à Facebook o mandà missaghji SMS.

Galaxy Modu Alpha Emergency

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.