Chiudi annunziu

applicazioni metallicheMentre cù i prudutti di a cumpagnia Apple soprattuttu scontru solu in certi gruppi di persone à quale iPhone intrinsecamente appartenenu (per tutti elli pudemu nome, per esempiu, hipsters), dispusitivi cù Androidem pò esse trovu in quasi tutti, s'ellu hè una certa Pepa Novák, o forsi presidente di i Stati Uniti. Questu significa chì Android smartphones sò dinù usatu da i fan di musica più duru, o metallu, è a so cumunità in generale. Tuttavia, chì appricazzioni in più di un lettore di musica è Spotify puderia esse utile per un tali metalhead? Hè ciò chì avemu decisu di circà.

A propositu, hè senza dubbitu degne di mencionà chì sè vo pussede un auriculare di realtà virtuale Samsung Gear VR o altri dispositi VR, scurdate di a lista descritta quì sottu è cuminciate à scaricà l'applicazioni da Jaunt Inc. Stu studiu di sviluppu in cuuperazione cù certi rock star, cum'è Paul McCartney o Jack White, libera app di realtà virtuale chì vi metteranu à i so cuncerti.

7 appiicazioni chì ùn deve micca mancatu da u smartphone di qualsiasi metalhead:

1) Metal
L'app Metallu ùn hè micca solu chjamatu brillanti. Spergu chì eccitarà ogni fan di metalli cù u so cuntenutu è ancu u so disignu, chì hè veramente di primura. U metallu offre e nutizie più fresche riguardanti, sorprendentemente, u metale, è grazia à a funzione "Metal TV", rende dispunibule a pussibilità di vede immediatamente l'ultimi video clips. In corta, hè una applicazione chì hè forse un must per tutti quelli chì volenu esse in u ritrattu, almenu in a parte metallica.

MetalMetalMetal

2) Enciclopedia Heavy Metal
A grande enciclopedia di qualsiasi cosa ancu remotamente ligata à u metallu o qualunque. app must-have per ogni fan di metalli. Attualmente, grazia à HME, pudete amparà più di 60 000 bandi è leghje un pocu nantu à i circa 180 000 album liberati in l'ultimi 40 anni di storia di u metal. Inoltre, l'applicazione offre ligami diretti à Spotify, YouTube è a tenda di Amazon, induve pudete sente o cumprà album o canzoni individuali. E s'è vo site ancu interessatu in questa lettura interessante nantu à u PC, ci hè ancu una versione web dispunibule, chì pudete truvà à u ligame. quì, vale a pena !

Enciclopedia Heavy MetalEnciclopedia Heavy MetalEnciclopedia Heavy Metal

3) Quiz Logo Metal
Hè un mumentu noioso, a musica ghjoca in l'auriculare, ma ùn hè micca esattamente u mumentu propiu per una percepzione esagerata di a melodia o di u testu. Chì avete da fà ? Qualchidunu di sicuru vultà in u so preferitu Android ghjocu è hà pruvatu duru à batte u so puntu precedente, ma dopu un pocu tempu si annoia è tandu ci hè Metal Logo Quiz per ogni metalhead chì vole à pruvà a so cunniscenza di loghi bandu, u cunnisciutu, u scunnisciutu, u leggibile è u illegible. È per fà micca cusì faciule, i loghi sò incompleti, parzialmente sguassati, o littiralmenti solu una virgola resta. Per ogni logu indovinatu, uttene punti per avanzà à u prossimu, livelli naturalmente più duru cù bandi progressivamente menu è menu cunnisciuti. Per piacè nutate chì ancu se i diacritici mancanti sò tollerati, i missspellings cum'è "Mettalica", "Metalicca", "Methalica" o "Rotörhead" ùn vi accetteranu più da u Metal Logo Quiz è vi darà punti minus.

Quiz Logo MetalQuiz Logo MetalQuiz Logo Metal

4) Quiz di metallu
Sè avete finitu u Quiz Metal Logo, hè ora di saltà in un Quiz di Metal un pocu sfarente. Un saccu di dumande nantu à questu tema vi guarantisci ore di divertimentu, è in u peghju casu, vi cunvinceranu chì ùn sapete nunda di metallu. Ma questu ùn importa micca à tuttu, perchè quiz cum'è questu senza dubbitu allargate i vostri orizonti. È per aggravà e cose, l'applicazione offre ancu un novu cuntenutu, perchè l'utilizatori sò datu l'uppurtunità di aghjunghje dumande, chì sò poi mandati à i creatori di l'applicazione, è dopu hè solu à elli à decide di aghjunghje à u prossimu. aghjurnamentu. È s'è vo site un veru cunnoscitore, cù un puntuatu altu pudete ancu entre in u "Hall of Fame", chì include i 99 metalheads cù i punteggi più alti o a più cunniscenza.

Quiz di metalluQuiz di metalluQuiz di metallu

5) Musica Metal
Siccomu micca tutti avemu 64 GB di memoria libera nantu à u nostru telefunu per scaricà tutti i nostri album preferiti, è un contu premium in Spotify ùn hè micca esattamente standard (ancora), Música Metal si offre cum'è una soluzione maravigliosa per streaming è ancu per scaricà musica. Ebbè, sicuru, u metalu, hè divisu per genere in l'applicazione spagnola è truverete una selezzione veramente grande di artisti quì, da Immortal à Judas Priest è Guns N' Roses à ancu Evanescence. MusicNetwork_WDG hà ancu liberatu una versione per i rockers Musica rock, chì, fora di una selezzione ligeramente alterata, ùn differisce in nunda di Music Metal.

Musica MetalMusica Metal

6) Radio Metal
U nome dice tuttu. Bè, micca abbastanza. Radio Metal unsurprisingly offre accessu à u flussu di un gran numaru di radiu, chì u so cuntenutu ùn hè nunda, ma u veru, metallu. Di sicuru, ùn hè micca tuttu, in più, grazia à sta applicazione, hè pussibule di guardà cuncerti di trasmissione, interviste o spettaculi di radiu in diretta, è in realtà ùn hè micca tuttu, da e versioni più recenti pudete ancu truvà tutte e nutizie pussibuli da u mondu di u metale. in Radio Metal, ma questu hà un minus - sò in francese. Ebbè, almenu per avà.

Radio MetalRadio MetalRadio Metal

7) L'applicazione di a vostra banda preferita
Siccomu ancu Kim Karadishan hà a so propria app per una certa ragione, seria una vergogna se i bandi di metallu ùn avianu micca e so app. Attualmente, nantu à Google Play è oltre, pudete truvà parechje app ufficiali di gruppi famosi in u mondu è menu cunnisciuti, mentre chì u so cuntenutu hè soprattuttu assai simili, cum'è principarmenti custituitu di nutizie, video, canti selezziunati, cuncerti è infurmazioni futuri. nantu à a banda cum'è tali è i so membri. Artisti chì anu tali applicazioni includenu, per esempiu: Ozzy Osbourne, Linkin Park, Quattru pugnu di morte, U Prodigiu, Bon Jovi, RHCP quale TRE Vale a pena menzionate ancu l'applicazione da Mobile Backstage, grazia à quale, frà altri, pudete cunnette cù bandi selezziunati, cumprese Evanescence, Nightwish, Amon Amarth, Accept, Children Of Bodom, Anthrax o ancu Black Label Society.

Ozzy OsbourneAnthraxEvanescence

// < ![CDATA[ //

// < ![CDATA[ //

U più lettu d'oghje

.