Chiudi annunziu

EDSAPUn gruppu di ingegneri da Samsung hà sviluppatu un prototipu di dispusitivu sottu u soprannomu EDSAP, traduttu liberamente. "Pacchettu di sensori di rilevazione precoce è algoritmi". Stu dispusitivu pò avvistà l'utilizatori di un colpu imminenti. Pudemu scuntrà un colpu, per esempiu, per via di a coagulazione di sangue. Stu prototipu monitorizza l'onde cerebrali è, s'ellu si trova à scuntrà i segni di un infartu, avvisa immediatamente l'utilizatori via una applicazione installata nantu à u so smartphone o tableta.

Stu sistema hè custituitu di dui parti. A prima parte hè l'auriculare, chì cuntene sensori integrati chì monitoranu l'impulsi elettrici di u cervellu. A seconda parte hè una applicazione chì analizà sta dati basatu annantu à l'algoritmi. Se u sistema detecta un prublema, u trattamentu è a notificazione successiva dura menu di un minutu.

Stu prughjettu hà iniziatu circa dui anni fà. Un gruppu di cinque ingegneri da Samsung C-Lab (Samsung Creative Lab) vulia piglià un ochju più vicinu à u prublema di l'ictus. Samsung C-Lab era assai entusiasta di stu prughjettu è aiutau i so impiegati à sviluppà u dispusitivu.

In più di un avvisu di colpu, stu dispusitivu pò monitorà u vostru livellu di stress o dorme. L'ingegneri sò attualmente travagliendu nantu à a pussibilità di u monitoraghju di u core.

Ancu l'ictus pò esse impeditu da passi simplici, cum'è cuntrolli regulari di pressione di sangue. Avemu ancu attentu à una dieta equilibrata, se avete sempre dubbitu, visitate u vostru duttore generale. Tuttavia, u tempu quandu u vostru duttore averà accessu à i vostri dati attuali hè prestu prestu. L'ingegneri di Samsung C-Lab sò duru à travaglià.

// EDSAP

//

* Fonte: sammobile.com

Temi:

U più lettu d'oghje

.