Chiudi annunziu

Samsung trasferimentu brevettuFinu a ora, nisun fabricatore di smartphones hà sappiutu di vene cun una suluzione per copià a pantalla di casa. Avemu aspittatu un pocu impaziente per sta pussibilità. Avemu aspittatu chì Google aduprà u so propiu ingenuu per capisce ciò chì altru da fà cù l'utilizatori Androidti manca Samsung hà prisentatu i dettagli di a so patente, chì deve permette à l'utilizatori di cunfigurà u screnu in casa è poi trasfiriri à un altru dispusitivu. I dettagli di patenti sò assai specifichi nantu à u prucessu di trasferimentu.

Tuttavia, un sguardu astrattu à tuttu ciò chì palesa parechji scenarii pussibuli.

  • Avete scambià u vostru vechju Samsung per un novu? U prugrammu pò dumandà à stallà e stissi app chì avete in u vostru vechju telefunu. Tuttu ciò chì vi tocca à fà hè firmà in u vostru contu Samsung o Google.
  • Avete u vostru telefunu riparatu è vulete i stessi paràmetri è applicazioni in u spare? Ùn hè micca un prublema.
  • Vulete affinà u vostru Android è micca solu copia ? L'app vi permette di fà quessa. Dopu à tuning, appena trasfiriri à u vostru novu telefonu.

Questu pò esse una soluzione ideale per i cunsumatori ordinali, ma ancu per l'imprese. Serà più faciule per i cunsumatori ordinali di passà da u dispositivu à u dispositivu. Per l'imprese è e grandi corporazioni, l'ottimisazione di u sistema per i so propiu scopi serà un grande vantaghju. Ma ùn damu micca tuttu u meritu à Samsuga solu. Google Play offre digià applicazioni di stu tipu da sviluppatori indipendenti cum'è: Nova Launcher, Apex Launcher è altri. Queste app offre una certa forma di salvezza. Serà assai interessante per vede ciò chì succede cù queste applicazioni, cum'è Samsung hà una patente assai precisa è dura.

L'implementazione di sta funzione in u kernel ùn hè ancu chjaru Androidu da Google. Ancu s'ellu Samsung è Google anu un accordu di patente mutuale chì hà duratu per 10 anni, ci hè una pussibilità chì sta patente sia lasciata fora di l'accordu. Questu seria un vantaghju enormu per Samsung nantu à a cumpetizione. Cum'è un pruprietariu è fan di Samsung, eru assai cuntentu di sta patente, ùn possu aspittà per u mumentu quandu puderaghju pruvà.

Samsung Home Screen Transfer Patent

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Trasferimentu Desktop Samsung

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

* Fonte: phandroid.net

U più lettu d'oghje

.