Chiudi annunziu

Logo SamsungPraga, u 2 di ferraghju di u 2015 - Sicondu l'ultime scuperte di Samsung Electronics è u portale web di a serie Edna.cz, i fan di a serie ceca è altri europei sò sorprendentemente attenti quandu si tratta di revelà a trama è a trama. Tutta 85% I cechi (71% di i rispondenti in Europa) ammettenu ch'elli averanu ùn anu mai intenzionalmente revelatu parti chjave di a trama (u cusì chjamatu spoiler). Inoltre, più di a mità di i cechi ùn importa micca s'ellu eranu spoilers espusizioni, è apprussimatamente u listessu numeru di fans seriali vanu finu à evita deliberatamente e social media è altre fonti d'infurmazioni per ch'elli ùn scuprite micca in anticipu u sviluppu di a trama.

I mutivi per quessa chì a ghjente piace à fighjà serie hè revelatu in un rapportu di Samsung Electronics chjamatu U modu Noi Watch. U portale Edna.cz hà investigatu l'abitudini di i fan di serie direttamente in a Repubblica Ceca. Circa a mità di i cechi è l'altri europei piacenu i prugrammi TV un episodiu à u tempu. U so deriva da l'abitudini di u spettatore approcciu di sulidarità - trè quarti di i cechi sempre dumandanu prima altri, s'ellu anu vistu un episodiu di a serie prima di principià à parlà, per ùn revelà accidentalmente a trama (in altri paesi europei, più di un terzu di i rispondenti facenu cusì).

"Ùn meraviglia chì l'attitudine di a ghjente versu i spoilers hè cusì estrema. Dopu tuttu, fighjà a serie TV hè assuciata cù una forte implicazione emotiva. Da un puntu di vista psicologicu, a chjamata reciprocità hè chjaramente manifestata - a ghjente apprezza l'azzioni pusitivi di l'altri, per esempiu, quandu ùn anu micca revelatu un spoiler per elli. Questa reciprocità hè una piccula favore chì pò creà un sensu d'impegnu è favurizeghja relazioni in una scala più grande. Hè ancu ligata à a cunniscenza di l'essenza di u fair play. I psicologi evoluzionisti spieganu stu cumpurtamentu suciale pusitivu cum'è aiutendu à l'altri chì m'aiuteranu in ritornu ". spiega u ciberpsicologu Berni Good.

di colpu-samsung-è-altri-pruvanu-di-fara-un-apple-tv-prima-apple-possu

I cechi sò campioni in vede serie. Quasi a mità di i rispondenti gestiscenu 5-10 seriali simultaneamente. U 69% di i cechi sentenu a necessità di cumincià à fighjà qualcosa altru immediatamente dopu a fine di a so serie preferita. Un rapportu di Samsung Electronics mette in risaltu chì per a mità di i rispondenti in Europa, fighjà a TV hè una forma una scappata da a vita di ogni ghjornu. Tuttavia, sta fuga vene cù u stress. Un totale di 46% di i telespettatori europei sò cusì emotivamente implicati à fighjà a TV chì sò veramente tristi quandu a so serie preferita o spettaculu finisci.

Fighjendu l'avvenimenti chjave in a serie TV ghjoca cusì cù u statu emutivu di l'Europeani. Solu u 43% di i telespettatori dicenu chì ùn importa micca quandu e cose cattive succede à i so caratteri di TV preferiti. Unu in trè sente ancu ansietà à a torsione in a trama. Hè dunque capisce chì U 45% di a ghjente hè cusì ingaghjata in a storia mentre vede a TV, Ch'elli ponu esse grumpy o ancu scaccià un tantrum quand'elli sò disturbati mentre fighjulà. A maiò parte di i cechi intervistati guardanu a serie intensivamente. Solu 24% facenu i travaglii in casa, u travagliu, studià, o utilizate un urdinatore o un telefuninu à u stessu tempu durante a serie.

"Quasi a mità di l'Europeani anu sempre guardatu a TV cù e so famiglie. Si riuniscenu ogni ghjornu per fighjulà. A nostra missione hè di creà a megliu sperienza per elli. Quandu travagliava nantu à i primi TV UHD curvi, a nostra squadra hà visitatu parechji cinemas diffirenti in u mondu per scopre a megliu sperienza di visione è portà in casa di i cunsumatori. I colpi di scena è i primi è i finali di serie sò mumenti televisivi impurtanti per i fan chì meritanu a megliu sperienza di visione ". dice Petr Kheil, direttore di l'elettronica di cunsumu è e divisioni IT / Business Enterprise di Samsung Electronics Czech and Slovak.

L'indagine hè stata fatta in i ghjorni 1-7. Dicembre 2014 nantu à u situ www.edna.cz. Un totale di 2 rispondenti anu participatu.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Samsung S-UHD TV

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.