Chiudi annunziu

Samsung Smart Oven MW8000JBratislava, u 5 di ferraghju di u 2015 - Samsung Electronics Co. Ltd., un innovatore glubale in u campu di l'apparecchi di casa, hà utilizatu l'esperienza di i migliori chefs di u mondu per creà una gamma premium di apparecchi di cucina Chef Collection. Avà presenta assistenti apposta per u mercatu europeu. A Collezione Chef porta a funziunalità è u disignu di una cucina prufessiunale in e case europee è aiuta a ghjente à sviluppà e so cumpetenze culinarie.

Chef Collection hè stata sviluppata in cullaburazione cù Samsung Club des Chefs, a prima iniziativa culinaria di u mondu di u so tipu fundata in u 2013, chì cunnetta i chefs cù una stella Michelin Michel Troisgros, Elena Arzak è David Oldani in un sforzu di sustene è inspirà l'innuvazione di una nova generazione di apparecchi di cucina. I novi mudelli eccitanu è ispiranu i so utilizatori cun un aspettu unicu è ancu un rendimentu megliu.

A gamma European Chef Collection porta:

  • Frigorifero fit cucina ispiratu da a tecnulugia prufessiunale chì assicurerà a freschezza perfetta di l'alimentu grazia à u top cooling Chef Cooling™, in più, u so disignu currisponde perfettamente à a cucina moderna europea.
  • Tecnulugia Gourmet Vapor Technology™ cù un touch screen LCD in culore intuitivu è Wi-Fi.
  • Fiamme eleganti grazia à a tecnulugia Virtual Flame ™, chì nantu à a piastra à induzione aiuta l'utilizatori à visualizà a temperatura è cusì permettenu di stabilisce u livellu currettu per una preparazione perfetta di l'alimentu.
  • Una vera rivoluzione in u modu di lavà i piatti - Samsung WaterWall™ - chì, à u cuntrariu di i lavastoviglii attuali, assicura un lavatu perfettu di i piatti in ogni locu grazia à a putenza putente di u muru d'acqua.

"Diciottu mesi fà, Samsung hà riunitu i migliori chef di u mondu cù i so sviluppatori per aduprà a so cunniscenza inseme per u benefiziu di migliure sofisticate in l'assistenti di cucina. A Samsung Chef Collection revela ciò chì hè veramente pussibule in u spaziu di a cucina di casa ". hà dettu BK Yoon, presidente è CEO di Samsung Electronics Co., Ltd.'s Consumer Electronics Division. "Samsung migliurà constantemente e tecnulugia di i cunsumatori chì ùn solu arricchisce a vita di e persone, ma sò ancu capaci di influenzà u disignu di e nostre case. I nostri apparecchi di cucina innovativi dannu à l'architetti l'uppurtunità di una invenzione straordinaria è portanu una qualità senza rivali à l'internu mudernu. Avemu creatu apparecchi di cucina chì offrenu u più altu livellu di almacenamentu, cucina, presentazione è design premium per i cunsumatori europei ".

Samsung Chef Collection

Precisione degna di un chef

A linea ispirata da i chefs porta parechje funzioni chjave chì aiutanu l'utilizatori à rializà i so sogni è gode di sperienze culinarie uniche in casa. Tecnulugia di rinfrescante Raffreddamentu precisu di u chef minimizza i fluttuazioni di temperatura. A temperatura fluttua solu in ± 0.5 ° C, è a squadra assicura a preservazione di u gustu originale è a struttura di l'alimentu per un tempu più longu ch'è prima. Modu Chef assicura chì ogni ingredientu hè tenutu à a temperatura precisa cunsigliata da i chefs in u frigorifero. Zona Chef à u turnu, permette di aghjustà a temperatura necessaria per un platu specificu, cum'è carne o pisci. Inoltre, un sistema di rinfrescante doppiu Twin Cooling Plus separa u flussu di l'aire in u freezer è a frigorifera, chì assicura un livellu ottimali di umidità, è ancu chì qualsiasi odori da una parte ùn sò micca trasferiti à l'altru.

Cooling, design, armunia

Cuncepimentu Cucina fitta combina a bellezza di un frigorifero integratu cù i vantaghji di un free-standing. Dimensioni di frigoriferi da a gamma RB8000 Kitchen Fit currispondenu esattamente cù u locu attribuitu per elli in u set di cucina. A parte inferiore di u congelatore finisce esattamente à l'altezza di u pianu di a cucina, l'altezza tutale di l'apparechju currisponde à l'armarii superiori. A superficia piatta unica di a porta fatta d'acciaio inox spazzolatu cù bordi taglienti si mischia cumplettamente cù l'armarii di a cucina è u risultatu hè una perfetta armunia chì finu à avà solu l'apparecchi integrati puderanu assicurà. Inoltre, ùn ci hè micca bisognu di assemblea cumplessa, l'apparechju hè simplicemente inseritu in u locu necessariu in l'unità di cucina.

Samsung Chef Collection

L'acciaio inossidabile, u segnu di a prufessionalità

A piastra di rinfrescante d'acciaio inossidabile situata nantu à u muru posteriore di u frigorifero assicura a perfetta preservazione di l'alimentu in modu chì ferma ottimamente frescu è frescu, mentre chì a ciotola di marinatura in acciaio inox. Chef Mr pò ancu esse aduprata per marinate o direttamente i platti. Allora hè cumplettamente chjaru di mette in a lavastoviglie per a massima comodità.

Più spaziu è efficienza

Tecnulugia Space Max assicura 30% più spaziu cà i frigoriferi cunvinziunali integrati grazia à u massimu diluimentu di i muri. I frigorifici RB8000 sò assai risparmiu d'energia A+++, chì ogni pruprietariu di una cucina muderna apprezzerà.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Gustu naturali è texture

U fornu di a serie Chef Collection offre una qualità di cucina prufessiunale grazia à novi miglioramenti. Tecnulugia Gourmet Vapor™ usa vapore caldu per ottimisà a struttura è u gustu di l'ingredienti, soprattuttu quandu si cuce o frittura. Steam heated à una temperatura più altu di 100 ° C crea microscòpichi gocce di vapor d'acqua, chì u fan di cunvezione soffia rapidamente è uniformemente in ogni angulu di u fornu. Grazie à questu trasferimentu efficiente di u calore è di l'umidità, a qualità di l'alimentu hè subitu migliurata, chì hè diliziosamente croccante à l'esternu è dolce è succosa à l'internu.

A cucina hè ancu più faciule grazia à u culore LCD 4,6-inch touch screen. Tuttu u prucessu di coccia pò esse cuntrullatu nantu à a visualizazione grazia à un sistema di icone, simili à un smartphone. L'offerta include diversi prugrammi predefiniti per a cucina, a temperatura, o, per esempiu, modi populari è spessu usati. U fornu Chef Collection cù a tecnulugia Gourmet Vapor™ pò ancu esse cuntrullata è cuntrullata da u vostru telefuninu via Wi-Fi. Per mezu di una applicazione unica, hè pussibule cuntrollà u statu di a cucina, cambià u tempu è a temperatura in quantu necessariu. Quandu u preriscaldamentu o a cucina hè per finisce, u fornu manda una notificazione direttamente à u smartphone.

Disegnu, prestazioni, sicurità

Un'altra innuvazione in a cucina in casa hè a cucina à induzione di a serie Chef Collection cù a tecnulugia Virtual Flame™. Assicura a massima sicurezza è cunfortu grazia à un cuntrollu perfettu. I lumi LED integrati in a superficia di a piastra mostranu a temperatura di ogni zona di coccia è mostranu a so impostazione à unu di 16 livelli d'intensità. U cucinu riceve cusì un strumentu più precisu per a cucina.

Hè ancu pussibule di cuntrullà a temperatura cù un praticu pomu magneticu amovibile. Quandu a piastra hè sporca da i residui di l'alimentariu, basta à sguassate u pomo, pulisce facilmente tutta a superficia è rimette in u locu.

U tavulinu hè dispunibule in una larghezza di 80 cm è cusì furnisce un spaziu abbastanza per una quantità di vasi è pani di diverse forme. Ùn ci hè più restrizioni in a creazione di casa.

Samsung Chef Collection

Una vera innovazione in u modu di lavà i piatti

I piatti spumanti puliti sò cusì impurtanti quant'è l'alimentu servitu. A tecnulugia di lavatura convenzionale, però, spessu ùn riesce à lavà perfettamente ogni pezzu di stoviglie. A lavastoviglie Samsung Chef Collection vene avà cun un modu rivoluzionariu di lavà u cusì chjamatu muru d'acqua, chì porta un veru prugressu in lavare in l'ultima decada.

A barra cù i ghjetti si move in tutta a vasca più bassa di a lavastoviglie è crea un muru d'acqua, mentre chì i getti d'acqua verticali culpiscenu ogni ughjettu individuale cù un flussu d'acqua d'alta pressione è cusì pulisce perfettamente i piatti. A cuntrariu di e lavatrici convenzionali, a tecnulugia Samsung WaterWall™ righjunghji tutti i quattru anguli di a lavatrice è assicura un risultatu prufessiunale cù ogni ciclu.

Solu cù a tecnulugia WaterWall™ hè pussibule aduprà u chjamatu Zone Booster™, chì si focalizeghja nantu à a parte di a lavastoviglie cù piatti assai sporchi cù residui alimentari secchi è agisce intensivamente quì cun un jet d'acqua à alta pressione 15% più forte di u ciculu normale, mentre chì in u restu di i tazzi di lavastoviglie è i piatti sò lavati in u modu di solitu.

A gamma Samsung Chef Collection serà dispunibule nantu à u mercatu da marzu / marzu 2015.

Samsung Chef Collection

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.