Chiudi annunziu

TabPRO_8.4_7Samsung hè travagliatu nantu à una nova linea di pasticchi è attualmente travaglia nantu à mudelli Galaxy Tabulazione A a Galaxy Tab A Plus. Tramindui venenu in duie dimensioni, ma se mette a Tab A è Tab A Plus fiancu à fiancu, truverete solu duie differenzi trà elli. A Tab A Plus include u S Pen è 2GB di RAM invece di 1,5GB. Sfurtunatamente, da u latu di a visualizazione, pare chì Samsung hà da fà un passu significativu in daretu. I pasticchi sò supposti chì offrenu un display cù una risoluzione di 1024 x 768 pixel, chì hè a risuluzione utilizata da u primu iPad in u 2010 è chì ricurdamu da u ghjornu. Windows xp.

À u listessu tempu, a squadra palesa chì i display duveranu avè una diagonale completamente nova, 4: 3, mentre chì tutti i Tabs precedenti eranu wide-angle. Seranu ancu dispunibili in dimensioni simili à l'iPads - 8 "è 9,7". U mudellu più chjucu hà un processore Snapdragon 410 (4 core, 1.2GHz), 5-megapixel posteriore è 2-megapixel camera frontale, 16GB di almacenamiento, è una batteria 4mAh, cusì puderia durà u ghjornu di travagliu. U mudellu più grande hà una batteria di 200 6 mAh è un processore Qualcomm APQ000 ancora scunnisciutu.

Tuttavia, cum'è pudete vede, i cumprumessi venenu cù a magrezza di 7,4 mm, cusì Samsung lanciarà tablette mid-range nantu à u mercatu in un futuru vicinu, mentre chì i cuncurrenti pruducianu mudelli più putenti. Ma apparentemente ùn ci hè bisognu di preoccupari, postu chì a cumpagnia prubabilmente pruducia ancu qualchì mudellu high-end per i prufessiunali, gamers o fan di tecnulugia chì soffrenu di prestazioni. Tuttavia, cù a prestazione citata sopra, e duie tablette puderanu cumpiendu i travaglii di travagliu (scrittura di documenti, gestione di e-mail, etc.) assai bè. Dopu tuttu, quandu aghju pruvatu l'annu passatu Galaxy Tab3 Lite, A tableta puderia esse usata per u travagliu, ancu s'ellu avia un hardware cusì debule chì hè vindutu oghje per 90 €.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

Samsung Galaxy Tab S 8.4 vs iPad mini

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

* Fonte: SamMobile

U più lettu d'oghje

.