Chiudi annunziu

samsung_display_4KIn l'ultimi ghjorni, Samsung hà rivendicatu un altru sviluppu in u sviluppu di cumpunenti per i dispositi mobili. In particulare, hè un novu chip chì combina RAM è almacenamiento internu (ROM). Finu à avà, sti ricordi eranu in chips separati è dunque occupanu più spaziu. U novu chip duveria dunque piglià finu à 40% menu spaziu, chì pò, per esempiu, esse usatu cum'è un locu per una bateria più grande. U chip era chjamatu cummerciale ePoP (pacchettu incrustatu nantu à u pacchettu) è, sicondu l'infurmazioni ufficiali, cuntene 32GB di ROM è 3GB di RAM LPDDR3 cù una velocità di 1866 Mbit/s è ancu cù una architettura di 64-bit.

U chip tutale occupa una dimensione di 15x15 millimetri, chì hè u listessu cum'è u chip per a RAM di altre marche, per ùn dì chì l'altri pruduttori anu sempre à chjappà un altru chip ROM 13x11.5mm in u dispusitivu. Questu significa chì u novu chip hè più chjucu da esattamente a dimensione di chips RAM, vale à dì 13x11.5mm. Puderà parè chjucu, ma in un telefuninu hè abbastanza spaziu, chì puderia, per esempiu, esse usatu per una bateria più grande è cusì allargà u tempu trà i carichi individuali di u telefuninu. Sicondu i rapprisentanti di a cumpagnia, ùn si tratta micca solu di liberà spaziu, ma ancu di velocità. U novu chip deve ancu migliurà u rendiment multitasking.

Stu chip deve esse a basa di l'offerta, è cù u tempu, i tipi mudificati di stu chip deve esse aghjuntu, cù una capacità più grande di memoria RAM o ROM. A produzzione di massa hè digià principiatu lentamente, cusì pudemu vede u chip in i dispositi digià quist'annu è forse Samsung puderà incorpore sta innovazione in u so flagship Samsung. Galaxy S6. Sfortunatamente, questu ùn hè ancu sicuru.

Memoria ePoP Samsung

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.