Chiudi annunziu

Galaxy icona S6Cum'è s'aspittava, ancu oghje avemu amparatu qualcosa di novu Galaxy S6. È avemu trè nutizie chjave dispunibuli subitu. Prima di tuttu, questu hè un'altra filtrazione di u disignu di u telefunu grazia à i produttori di casu. Eppo, à u cuntrariu di i precedenti, questi sò oghji coperchi trasparenti, cusì pudemu vede a parte posteriore di u telefunu in a so forma finali. Comu pudete vede, basatu nantu à e foto, pudemu cuncludi chì a parte posteriore serà assai simili à quella di Galaxy Alfa. Significa chì l'aluminiu serà cupertu cù una capa di culore, chì sia copre u metale è permette à Samsung di creà e varianti di culore necessarii di u telefuninu. Ci sarà prubabilmente cinque di elli, è cum'è avemu amparatu, u mudellu verde serà una novità.

In ogni casu, i media ùn escludenu micca ancu chì a copertina posteriore perfettamente piatta hè veramente vetru. Ma avemu da sapè s'ellu serà veramente u casu dopu a presentazione di u telefuninu à a fiera MWC, chì si svolge in menu di 3 settimane. In ogni casu, si pò vede chì u corpu posteriore ùn serà micca 100% drittu, cum'è a camera sticks out again è à u so latu drittu truvamu un recess for the LED flash and the heart rate sensor for a change. Pò esse ancu vistu chì ùn ci hè micca un parlante in u spinu, cusì ci hè una alta chance chì serà veramente in u fondu di u telefunu.

Avemu ancu amparatu chì Samsung hè travagliatu nantu à un novu ecosistema di accessori mobili per u Galaxy S6. L'accessori, ch'elli sò casi cù funzioni estese o batterie esterne, avà cuntenenu un chip speciale chì signalà l'autenticità di u pruduttu - u vostru S6 a ricunnosce. Un altru vantaghju per Samsung hè chì in questu modu puderà aumentà u numeru di fabricatori ufficiali di accessori per i so smartphones. Un altru vantaghju hè chì a cumpagnia prufittà da a produzzione è a vendita di sti chips. Chips seranu ancu integrati in accessori pruduciuti da a cumpagnia stessu.

Samsung Galaxy Casu S6

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

Infine, avemu amparatu chì a camera principale in u Galaxy U S6 (o S6 Edge) hè fabricatu da Samsung stessu, è hè un mudellu cù una risoluzione di 20 megapixels è stabilizazione ottica di l'imagine. L'utilizatori anu da pudè ripiglià ritratti in parechje risoluzioni, è sta volta 6 opzioni seranu dispunibili - 20, 15, 11, 8, 6 o 2,4 megapixels. Ùn hè ancu decisu se sta camera serà aduprata in i dui mudelli, postu chì Samsung ùn hè ancu sicuru di u numeru di unità chì pò pruduce. A camera stessa (software) usa API chì sò parti di u sistema Android 5.0 è grazie à quale a camera riceverà Modu Pro. In questu, l'utilizatori ponu sceglie unu di trè modi di focu, cumprese l'opzione di focu manuale. Altre opzioni chì ùn ponu esse escluse includenu a capacità di piglià ritratti RAW è aghjustà a velocità di l'otturatore. L'applicazione Gallery serà ancu migliurata. Serà più intuitivu, più simplice, è l'utilizatori ùn anu più bisognu di cercà e funzioni di spartera (in particulare menu sperimentati, utilizatori novi). L'opzioni Delete and Share avà mostrarà una spiegazione accantu à l'icone.

Samsung Galaxy Casu S6

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

* Fonte: PhoneArena; DDaily.co.krSamMobile

U più lettu d'oghje

.