Chiudi annunziu

Cori di San ValentinuPraga, u 13 di ferraghju di u 2015 - I clienti di i magazzini Samsung Brand selezziunati ponu aspittà oghje una sorpresa. S'ellu cumprà un smartphone per ellu stessu o cum'è un rigalu per u Valentine's Day GALAXY A3 o A5, riceveranu ancu una Lucky Box chì cuntene un voucher per l'accessori per un simbolicu 1 CZK. Per una sola corona, utteneranu sia da Samsung Cuffie Level Over, Gear Circle, altoparlante Level Box, batteria esterna 3 mAh, o supportu di vittura.

Termini è cundizioni di l'offerta speciale Lucky Box:

  • Locu: Magazzini di marca Samsung in Praga in OC Chodov è Nový Smíchov è in Brno in OC Olympia.
  • Durata di l'azzione: Vennari u 13 di ferraghju di u 2015 (tutti l'ore di apertura di u magazinu).
  • Pruduttu: I clienti riceveranu una Lucky Box per CZK 1 quandu compranu smartphones Samsung GALAXY A3 o A5

U numaru di Lucky Boxes hè limitatu à 30 pezzi per tenda. Pudete truvà cuntatti in Samsung Brand Stores à www.samsung.cz.

Smartphones GALAXY A5 è A3 spiccanu Camera frontale 5 Mpix micca solu per i fan di selfie è corpu tuttu di metallu, chì hè solu 6,7 mm thin (A5), o 6,9 mm (A3). Hè cusì trà i smartphones più sottili in a cartera di Samsung. I dui mudelli includenu processore quad-core 1,2GHz è funzioni populari pensate solu per u dispusitivu GALAXY jako Modu per u massimu risparmiu energeticu, Modu Privatu (solu GALAXY A5) o multischermu. Hè ancu inclusu cuntenutu esclusivu gratuitu cum'è rigalu - www.samsung.com/cz/galaxyrigali. In più di e versioni elettroniche di quotidiani è settimanali, ci sò servizii di musica, filmi è sport, è ancu applicazioni di divertimentu per e famiglie cù i zitelli.

smartphones Samsung GALAXY A5 è A3 sò dispunibili nantu à u mercatu cecu in diverse varianti di culore - biancu, neru, argentu è oru. Samsung hà suggeritu u prezzu di vendita GALAXY A3 (4,5 ") hè CZK 8 inclusi VAT è Samsung GALAXY A5 (5 ") hè dispunibule à un prezzu di vendita cunsigliatu di CZK 11 inclusa IVA.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

scatula furtunata

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.