Chiudi annunziu

Batteria WiFi megliuSe avete mai trattatu di a vita di a bateria in u vostru smartphone, avete probabilmente nutatu in i paràmetri chì l'energia hè principalmente cunsumata da l'articuli "display" è "WiFi". È sè ùn site micca un fan di a luminosità permanentemente bassa o vulete salvà a bateria veramente efficace, qualcosa deve esse fattu cù u modulu WiFi, chì à l'ochji di parechji utilizatori usa a bateria più cà abbastanza. È hè per quessa chì l'applicazione WiFi Better Battery hè quì, grazie à quale u cunsumu di u modulu WiFi serà riduciutu significativamente è a resistenza di u vostru dispositivu aumenterà naturalmente.

Cosa faci in realtà WiFi Better Battery? In modu classicu, quandu utilizate WiFi, u mumentu chì sparisci da a gamma di a rete, u modulu cumencia à circà e cunnessione dispunibuli, è questu hè u mutivu perchè u modulu WiFi occupa regularmente unu di i primi bars di l'usu di a bateria. WiFi Better Battery, in ogni modu, spegne immediatamente u modulu da u WiFi dopu a disconnessione è l'accende di novu appena si trova in a distanza di una di e rete in usu. È per aggravà e cose, se u WiFi ùn hè micca utilizatu, u modulu cambia à u modu di bassa putenza. Questu risultatu in un risparmiu di bateria veramente efficace è l'utilizatore duverà sente a diferenza quasi subitu appena principia à utilizà u smartphone dopu a stallazione di sta applicazione.

WiFi Better Battery pò esse scaricatu completamente gratis da u ligame quì. Tuttavia, sè vo site interessatu à spende una parte di quelli preziosi soldi, pudete cumprà una opzione in-app per disattivà l'annunzii, o pudete sustene direttamente u sviluppatore cù "DONATE".

Batteria WiFi megliu

// < ![CDATA[ //

// < ![CDATA[ //* Fonte: AndroidPortal

U più lettu d'oghje

.