Chiudi annunziu

Galaxy S6 Edge_Combination2_Black SapphireBarcelona u 1 di marzu di u 2015 - Samsung Electronics Co., Ltd. oghje introduttu smartphones GALAXY S6 à GALAXY S6 edge, chì cambia cumplettamente u cuncettu di i dispositi mobile. Cumminendu i migliori materiali cù e tecnulugia più avanzate di Samsung, stabiliscenu novi standard in u disignu è u rendiment per offre à i cunsumatori una sperienza mobile senza rivali.

"Per mezu di a nutizia GALAXY S6 à GALAXY U bordu S6 di Samsung rapprisenta l'ultima tendenza in a mobilità cù un novu standard chì guidà u mercatu globale di u telefuninu. Ascoltendu i nostri clienti, simu constantemente capaci di purtà novi tecnulugia è idee. Grazie à un disignu rivisatu, una reta di partenarii estensiva è novi servizii, offrenu Samsung GALAXY S6 à GALAXY Una sperienza unica per l'utilizatori di S6 Edge, " hà dettu JK Shin, Managing Director è Capu di IT & Mobile Communications in Samsung Electronics.

Quandu a bellezza scontra a praticità

smartphones Samsung GALAXY U bordu S6 è S6, chì sò fatti di metallu è vetru, combina un disignu raffinatu cù funzioni putenti. GALAXY À u listessu tempu, u bordu S6 hè carattarizatu da una rotondità caratteristica è una visualizazione captivante di cuntenutu grazia à a prima mostra di u mondu curvata da i dui lati. U corpu di vetru di i dui novi smartphones hè fattu di u vetru più duru dispunibule Corning® Gorilla Glass® 4, serà dispunibule in una gamma di culori di gioielli. Culori cum'è a perla bianca, u zaffiro neru, u platinu d'oru, u topaziu blu è l'esmeralda verde assicuranu un aspettu unicu quandu si riflette in a luce naturale.

Stu disignu intemporal chì u distingue GALAXY S6 è S6 edge da altri smartphones, necessitavanu una tecnulugia di trasfurmazione di vetru di prima di u so tipu è un cuntrollu di qualità senza rivali. A qualità premium di i dui dispositi hè ancu sottolineata da a nova interfaccia ligera, chì aumenta significativamente a so usabilità è a so funziunalità. Interfaccia d'utilizatore raffinata è cumplettamente ottimizzata simplifica l'applicazioni è offre funzioni è paràmetri in una manera più intuitiva.

Galaxy S6

Immagini vivide cù una camera veloce è nitida

smartphones Samsung GALAXY S6 à GALAXY U S6 edge hè dotatu di una camera frontale è posteriore di prima qualità. Ottica cù luminosità F1.9 è sensori d'alta risoluzione 5 Mpix in u casu di anteriore a 16 Mpix per a camera posteriore, furnisce a più alta qualità di l'imagine, ancu in u bughju. Inoltre, Auto Real-Time High Dynamic Range (HDR), Smart Optical Image Stabilization (OIS) è IR Detect White Balance assicuranu a sensibilità di a luce è a nitidezza migliorata di l'imaghjini resultanti. Funzione nova Lanciu Rapidu in più, permette diretta rapida accede à a camera da qualsiasi schermu in 0,7 seconde* pressu duie volte u buttone Home. Queste funzioni avanzate di a camera dà à l'utilizatori a capacità di catturà i so mumenti persunali più preziosi in una qualità senza paragone.

Carica rapida senza un cable

Per mezu di a tecnulugia di ricarica wireless certificata WPC è PMA cumplettamente integrata, i telefoni smartphones Samsung stabiliscenu u standard GALAXY S6 è S6 bordu un novu standard per a carica wireless universale. I dispositi cooperanu cù qualsiasi tappettu wireless in u mercatu chì sustene i standard WPC è PMA. À u listessu tempu, eccellenu in a carica super-rapida via cable (1,5 volte più veloce di GALAXY S5) quandu furniscenu ca 4 ore di funziunamentu dopu solu 10 minuti di carica*.

Galaxy S6 Avvene

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Tecnulugie chjave di prima classe

In smartphones sottili quant'è 6,8 mm (GALAXY S6), o 7,0 mm (bordu S6), è una luce 138 g, o 132 g, sò aduprate e tecnulugia Samsung più avanzate attualmente dispunibili. U primu processore 64-bit di u mondu fattu cù tecnulugia 14nm, un novu sistema di memoria LPDDR4Memoria flash UFS 2.0 furnisce un rendimentu di memoria più altu è velocità à u stessu tempu cun un cunsumu di energia più bassu. Prima in u mondu sanu Codec basatu in hardware 1440P/VP9 permette di gode di video streaming in alta definizione mentre cunsuma menu energia.

smartphones Samsung GALAXY S6 à GALAXY S6 edge sò ancu equipati Display 5,1-inch Quad HD Super AMOLED, chì furnisce l'utilizatori a più alta densità di pixel (577 ppi). Visibilità aumentata in l'ambiente esterno cù display più luminoso (600 cd/mm) furnisce i cunsumatori cù esperienze senza cumprumissu.

Pagamenti mobili faciuli è sicuri

Un novu serviziu per i pagamenti mobili Samsung Pay, chì serà dispunibule in più posti chì qualsiasi altra offerta competitiva in una sola app, lanciarà nantu à i dispositi GALAXY S6 à GALAXY S6 edge in i Stati Uniti in a seconda mità di questu annu. A prutezzione di e dati sensittivi serà assicurata da Samsung KNOX, scanning di impronte digitali è tokenizazione avanzata. Samsung Pay travaglia cù a tecnulugia Near Field Communication (NFC) è Magnetic Secure Transmission (MST) per esse cumpatibile cù diversi dispositi, cummercianti è emittenti di carte.

Galaxy S6

Sicurezza aumentata

smartphones Samsung GALAXY S6 à GALAXY S6 edge sò custruiti nantu à una piattaforma mobile di sicurezza innovativa end-to-end Samsung KNOX. Hè cusì offre funzioni per prutege e dati da putenziali attacchi maliziusi in tempu reale. E duie innovazioni sò ancu pronte per l'implementazione immediata di l'impresa cù a gestione di i dispositi mobili di punta à u mercatu è i miglioramenti KNOX chì facenu più simplice è megliu. Inoltre, a funzione Find My Mobile assicura i dispositi persi è prutegge i dati persunali attraversu una gamma di servizii, cumpresu un novu novu cuntrullatu à distanza "serratura di riattivazione". Grazie à u scanner di impronte digitali di u toccu migliuratu, furnisce ancu autentificazione rapida è almacenamentu di dati criptati in u almacenamentu sicuru di u dispusitivu.

smartphones Samsung GALAXY S6 à GALAXY U S6 edge serà in vendita in 20 paesi selezziunati da u 10 d'aprile di u 2015, in versioni secondu a memoria interna di 32/64/128 GB, altri paesi seguiranu. I cunsumatori anu una scelta di opzioni di culore: perla bianca, zaffiro neru, platinu d'oru, topaziu blu (solu GALAXY S6) è Green Emerald (solu GALAXY bordu S6).
Galaxy S6

Galaxy S6 Avvene

* Velocità media basata nantu à a prova interna da Samsung. I risultati pò varià da u dispusitivu o situazione.

Specificazioni tecniche di i dispusitivi Samsung GALAXY S6 à GALAXY S6 edge

 

GALAXY S6GALAXY S6 edge

Cuci

LTE cat 6 (300 / 50 Mbps)

Mostra

5,1'' Quad HD (2560 × 1440) 577 ppi, Super AMOLED5.1'' Quad HD (2560×1440) 577 ppi, Super AMOLED, doppia curvatura

AP

Quad 2,1 GHz + Quad 1,5 GHz, processore d'applicazione à ottu core (64bit, 14nm)

Sistema upirativu

Android 5.0 (Lecca-lecca)

Camera

16 Mpix OIS (arrière), 5 Mpix (avant)

Video

MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM, VP9

Audio

Codec: MP3, AMR-NB, AMR-WB, AAC, AAC+, eAAC+, WMA, Vorbis, FLAC, OPUS
Formatu: MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA

Funzioni di a camera

Lanciamentu rapidu, Tracking AF, Auto HDR in tempu reale (Front & Rear), F1.9, Low Light Video (Front & Back), High Clear Zoom, IR Detect White Balance, Shot Virtual, Slow Motion, Fast Motion, Modu Pro , Focus Selettivu

Funzione

Modu massimu di risparmiu d'energia
Scaricate Booster
Cù Salute 4.0
Samsung Pay
Smart Manager
Applicazioni Microsoft (OneDrive 115 GB per 2 anni, OneNote)
Sound Alive +
Slaves
Connessione rapida
Modu privatu
S Finder, S Voice

servizii mobili di Google

Chrome, Drive, Photos, Gmail, Google, Google+, Configurazione Google, Hangouts, Maps, Play Books, Play Games, Play Newsstand, Play Movie & TV, Play Music, Play Store, Voice Search, YouTube

Connettività

WiFi: 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), HT80 MIMO (2×2) 620 Mbps, Dual-band, Wi-Fi Direct, Mobile hotspot

Bluetooth®: v4.1, A2DP, LE, apt-X, ANT+

USB: USB 2.0

corde

Remote à IR

Sensori

Accelerometru, sensore giroscopiu, sensore di prossimità, bussola, barometru, sensore di impronte digitali, sensore Hall, HRM

Memoria

RAM: 3 GB, LPDDR4

Memoria interna: 32/64/128 GB, UFS 2.0

Ricarica wireless

Compatibile cù WPC 1.1 (output 4,6W) & PMA 1.0 (4,2W)

Dimensioni

143,4 x 70,5 x 6,8 mm, 138 g142,1 x 70,1 x 7,0 mm, 132 g

Batterie

2,550 Mah2,600 Mah

* Tutte e funzioni, caratteristiche, specificazioni è più informace circa u pruduttu citatu in stu documentu, cumpresi, ma senza limitazione, i benefici, u disignu, u prezzu, i cumpunenti, u rendiment, a dispunibilità è e caratteristiche di u pruduttu sò sottumessi à cambià senza avvisu.

* Android, Google, Chrome, Drive, Photos, Gmail, Google, Google+, Google Settings, Hangouts, Maps, Play Books, Play Games, Play Newsstand, Play Movie & TV, Play Music, Play Store, Voice Search, YouTube sò marchi di Google Inc 

Citazioni da l'operatori mobili:

  • Yves Maitre, Vice President Executive di Connected Objects and Partnerships, Orange: E nostre aspettative di ciò chì Samsung hè capaci di cuntinuà à cresce. Stu novu smartphone premium hè solu un passu avanti in quantu à u disignu è a qualità. Samsung hà creatu un smartphone eccellente chì u so design serà ovviamente una forte attrazione per i nostri clienti.
  • Christian Stangier, Senior Vice President di Global Terminal Management, Deutsche Telekom: i novi flagships di Samsung, GALAXY S6 à GALAXY S6 edge, sò un grande successu! Videmu i novi dispositi - u so stupente design è u so rendimentu - cum'è u prossimu grande passu avanti, definendu un novu standard per tutta l'industria. Aspittemu ch'elli esse un'altra tappa in a storia di successu di Samsung.

* Nota: Deutsche Telekom offre questi dispositi in 12 paesi europei.

  • Patrick Chomet, Direttore di u Gruppu di Dispositivi Finali, Vodafone: Samsung GALAXY U S6 hè un grande saltu avanti, soprattuttu in quantu à u disignu è e funzioni novi. Hè u smartphone ideale per accede à i servizii di cuntenutu dispunibili nantu à i piani di prezzu Vodafone RED è trasmessi nantu à a nostra rete 4G superveloce.
  • Paco Montalvo, Direttore è Capu di l'Unità Global Devices, Telefónica: Cù un novu GALAXY U S6 porta Samsung à u prossimu passu in u sviluppu di i so dispusitivi, chì includenu specificazioni più avanzati è innovatori cù un trattamentu attentu di materiali d'alta qualità. Questu migliurà a percepzione generale di una tale presentazione di prestazioni. Telefónica travaglia cù Samsung per assicurà chì sta innovazione porta u megliu di a tecnulugia à i nostri clienti. Puderanu dunque gode di servizii di alta qualità chì necessitanu a larghezza di banda adatta, cum'è video-on-demand, audio in alta definizione o almacenamentu in nuvola attraversu e rete LTE più cunvincente.

Galaxy S6 Avvene

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.