Chiudi annunziu

Galaxy S6Ieri in u so avvenimentu UNPACKED, chì hè accadutu pocu prima di l'iniziu di a mostra MWC 2015, Samsung hà prisentatu u so novu flagship, vale à dì. Galaxy S6. À a cunferenza, i rapprisentanti di a cumpagnia dichjaravanu chì a so nova gemma pò esse orgogliosa di l'equipaggiu littiralmente inflatatu, vale à dì un processore 14nm Exynos 7420 è 3 GB di memoria operativa DDR4, chì, secondu i risultati di u benchmark realizatu da u portale stranieru PhoneArena, pari di sfracicà tutta a cumpetizione.

U benchmark hè statu realizatu utilizendu a famosa applicazione di benchmark AnTuTu è Samsung Galaxy U S6, o megliu a so versione di punta, hà puntuatu un totale di 69 019 punti in questu. Hè ancu superatu u OnePlus One favuritu è ​​ancu u Meizu MX4. À u listessu tempu, l'Exynos 7420 si dimustrava in u megliu luminosu assolutu, cù i so risultati in i testi GeekBench di nuclei unichi è multiplici, hà ancu superatu u 20nm Qualcomm Snapdragon 810, chì era urigginariamente suppostu per apparisce in a versione europea di u u dispusitivu stessu, ma dopu à certe cumplicazioni, Samsung hà decisu di utilizà a so Exynos persunalizata per tutte e varianti.

Pudete vede u benchmark stessu in l'imaghjini immediatamente sottu à u testu, ma cum'è PhoneArena indica, u dispusitivu pò ancu cambià in certi aspetti prima di a so liberazione u 10 d'aprile / aprile. À a fine, ùn si pò micca escluditu chì digià in a primavera, un puntuatu sopra à una bella 70 000 s'illuminarà in a nostra rivista di benchmark, ma hè digià chjaru chì Galaxy S6 hè cum'è Galaxy S6 edge attualmente micca in tuttu u smartphone più putente in u mondu.

Galaxy S6 benchmark

Galaxy S6 benchmark

// < ![CDATA[ //

// < ![CDATA[ //* Fonte: PhoneArena

U più lettu d'oghje

.