Chiudi annunziu

Android 5.1Serà mezzu annu chì una nova aghjurnazione di u sistema operatore hà vistu a luce di u ghjornu Android, in particulare l'aghjurnamentu di 5.0 Lollipop. Comparatu à u KitKat precedente, hè vinutu cù una quantità di cambiamenti, forse u più significativu di quale era l'implementazione di un novu Material Design in u sistema. Ma mentre i pruprietarii di a maiò parte di i dispositi Samsung più recenti sò sempre aspittendu l'aghjurnamentu di a 5.0 sopra citata, Google hà digià riesciutu à annunzià ufficialmente. Android 5.1 Lollipop.

Di quale nutizia si pò vantà ? Siccomu questu ùn hè micca una grande aghjurnazione, chì includeva aghjurnamenti cum'è KitKat o Jelly Bean, ùn ci hè nunda d'aspittà di grandi cambiamenti extra, ma ci sò uni pochi di elli dopu. In più di i cambiamenti classici cum'è accelerazione di u sistema è parechji bugfixes seranu apparecchi cù Androidem 5.1 dotatu di una novità in forma di Voce HD, chì cura di a ripruduzzione di voce più chjara durante e telefonate. Hè ancu parte di l'aghjurnamentu i supportu per parechje carte SIM, chì in AndroidÙn era micca urigginariamente quì cum'è tali.

Una parte impurtante Androidin 5.1 ci hè ancu u cusì chjamatu Prutezzione di Dispositivu, vale à dì una novità in quantu à a sicurità di u smartphone stessu. Android novu mantene un dispositivu chjusu sempre chjusu ancu s'ellu hè resettatu di fabbrica. Questu deve esse impussibile per i putenziali fraudsters o pickpockets per aduprà u dispusitivu. Altre novità includenu cambiamenti minori in l'interfaccia grafica.

In u primu dispusitivu si deve Android 5.1 ghjunghjerà in i prossimi ghjorni, ma pudemu solu speculate nantu à cumu i telefoni smartphones è tablette da Samsung andaranu cù l'aghjurnamentu, ma certamente vi informeremu di qualsiasi aghjurnamenti. Flagship Galaxy Sicondu alcune fonti, u S6 duveria digià avè 5.1 Lollipop preinstallatu.

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ //

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ //* Fonte: Google

U più lettu d'oghje

.