Chiudi annunziu

Galaxy S6 AvvenePraga, u 9 di marzu di u 2015 - Samsung flagships, Galaxy S6 à Galaxy S6 edge, cambia cumplettamente u cuncettu di i dispositi mobile. Vincenu i so patroni cù parechji vantaghji, cumprese a carica wireless, una camera posteriore di 16 Mpix, un processore putente, a piattaforma di sicurezza KNOX, è un disignu elaboratu fattu di metallu è vetru.

"U 17 d'aprile di u 2015, i clienti cechi seranu trà i pruprietarii di u dispositivu mobile più avanzatu di u mercatu. In più di u disignu sofisticatu è e funzioni, preparemu un rigalu in forma di applicazioni premium in particulare per i nostri clienti cechi è slovacchi. Opzioni Samsung Galaxy S6 à Galaxy In questu modu, anu daveru aduprà u bordu S6 à u massimu ". disse Roman Šebek, direttore di a divisione di i dispositi mobili di Samsung Electronics Czech and Slovak.

Motivi per cumprà l'ultimu smartphone Samsung Galaxy S6 o Galaxy S6 edge, ci sò parechji:

  • Una mostra rivoluzionaria - Smartphones Samsung Galaxy S6 à Galaxy U S6 edge hà un display Quad HD Super AMOLED 5,1-inch cù una alta densità di pixel (577 ppi) è luminosità (600 cd / mm). Mostra Galaxy Inoltre, u bordu S6 hè u primu in u mondu à esse curvatu da i dui lati, chì allarga ancu e funzioni di u telefunu è l'opzioni di l'utilizatori.
  • Alte prestazioni cù pocu cunsumu - Samsung hà equipatu i so ultimi smartphones cù u primu processore 64-bit di u mondu fattu cù tecnulugia 14nm. Inseme cù u novu sistema di memoria LPDDR4, a memoria flash UFS 2.0 è u primu codec 1440P/VP9 basatu in hardware in u mondu, furnisce un rendimentu più altu è una velocità di memoria in u stessu tempu cun un cunsumu di energia più bassu.
  • Risoluzione superiore di a camera - I dui novi smartphones sò dotati di camere high-end cù una apertura di F1.9 è sensori cù una risoluzione di 5 Mpix (fronte) è 16 Mpix (posteriore). Inseme cù funzioni fotografiche avanzate, furnisce a più alta qualità ancu in cundizioni cattivi. Inoltre, a nova funzione Quick Launch permette un accessu direttu rapidu à a camera da qualsiasi schermu in 0,7 seconde * cù una sola pressa doppia di u buttone Home.
  • Carica rapida senza un cable - Per mezu di a tecnulugia di ricarica wireless certificata cumplettamente integrata, i telefoni smartphones Samsung travaglianu inseme Galaxy S6 è S6 edge cù qualsiasi pad wireless in u mercatu chì sustene i standard WPC è PMA. À u listessu tempu, eccellenu in a carica super-rapida via cable (1,5 volte più veloce di GALAXY S5) quandu furnisce circa 4 ore di funziunamentu dopu solu 10 minuti di carica *.
  • Sicurezza aumentata - smartphones Samsung Galaxy S6 à Galaxy S6 edge sò custruiti nantu à l'innovativa piattaforma mobile di sicurezza end-to-end Samsung KNOX. Hè cusì offre funzioni per prutege e dati da putenziali attacchi maliziusi in tempu reale. Inoltre, a funzione Find My Mobile prutege i dati persunali di u pruprietariu quandu u dispusitivu hè persu.

* Velocità media basata nantu à a prova interna da Samsung. I risultati pò varià da u dispusitivu o situazione.

Galaxy S6

Corpu di vetru di smartphones Galaxy S6 à Galaxy S6 edge, chì hè fattu di u vetru Corning più duru dispunibule® Gorilla Glass® 4, serà dispunibule in culore perla bianca, zaffiro neru, platinu d'oru, topaziu blu (solu Galaxy S6) è Green Emerald (solu Galaxy bordu S6), secondu a capacità di a memoria interna è u distributore:

  • S6 32GB - White Pearl, Black Sapphire
  • S6 64GB - White Pearl, Black Sapphire, Gold Platinum, Blue Topaz
  • S6 128GB - Zaffiro Neru
  • S6 edge 32GB - White Pearl, Black Sapphire
  • S6 edge 64GB - White Pearl, Black Sapphire, Gold Platinum
  • S6 edge 128GB - Zaffiro Neru, Smeraldu Verde

Prezzi di vendita suggeriti per i telefoni smartphones Samsung Galaxy S6 à GALAXY S6 edge cù IVA sò i seguenti per u mercatu cecu:

32 GB

64 GB

128 GB

Galaxy S6

19 CZK

22 CZK

25 CZK

Galaxy S6 edge

23 CZK

26 CZK

29 CZK

Galaxy S6 Avvene

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.