Chiudi annunziu

Samsung KNOXPraga, u 12 di marzu di u 2015 - U premiu "Best Product or Solution for Security / Anti-Fraud" vintu da Samsung KNOX Workspace tradiziunale mette in risaltu e migliori soluzioni introdutte durante MWC in u campu di a sicurezza mobile di l'impresa. Dapoi u lanciu iniziale di a piattaforma KNOX, Samsung hà sviluppatu rapidamente e so capacità di sicurezza mobile per furnisce micca solu i clienti soluzioni di qualità di difesa, ma ancu per risponde à i bisogni specifichi di a mobilità di l'impresa in l'ambiente di travagliu dinamicu d'oghje. KNOX Workspace presenta dunque una cunfigurazione simplificata, l'applicazioni di travagliu di u megliu in classi è una sicurezza di dati più altu.

"Quandu u disignu Galaxy S6 à Galaxy Cù u S6 edge, sapemu chì a creazione di smartphones artighjanali precisamente per i cunsumatori seria solu una parte di u prucessu. Dunque, avemu focu annantu à furnisce à i cunsumatori una piattaforma di sicurezza avanzata chì risponde à i crescenti bisogni di l'imprenditori è di l'esperti IT. Cù Samsung KNOX, i nostri clienti di l'impresa ponu aduttà rapidamente una di e piattaforme mobili più sicure di u mercatu, postu chì i nostri prudutti venenu preinstallati cù una prutezzione integrata da hardware à software contru malware è pirate. disse Dr. Injong Rhee, vicepresidentu esecutivu, Samsung Enterprise Business Team.

KNOX Workspace hè una soluzione di sicurezza mobile in u dispositivu chì pò separà u travagliu è i dati persunali utilizendu tecnulugia avanzata abbastanza sicura per operare in rete classificate da u guvernu. Samsung KNOX hà scontru strette accreditazioni di u guvernu in u mondu sanu, cumprese l'USA, a Gran Bretagna è a Russia. I dispositi di l'impiegati sò prutetti 24/7, è i prufessiunali di l'IT ricevenu dati in tempu reale nantu à attacchi risicatu attraversu una piattaforma efficiente di gestione di i dispositi mobili. L'ultima aghjurnazione di KNOX include login in più tappe, generazione di una sola volta, è capacità di fatturazione (creazione di gateway di pagamentu).

Samsung cuntinueghja u so impegnu di custruisce una basa larga di i so cumpagni di cummerciale. Per mezu di u prugramma Samsung Enterprise Alliance (SEAP), chì include AirWatch, Blackberry, CA Technologies, Good Technology, MobileIron, Oracle, Salesforce.com è SAP, cunnetta i principali fornituri di gestione di dispositivi mobili è soluzioni di l'impresa.

Samsung KNOX

//

//

U più lettu d'oghje

.