Chiudi annunziu

YouTubeI fan di a serie CSI di Jerry Bruckheimer si ricurdaranu di sicuru e scene induve i detective nantu à un dispositivu un pocu futuristicu passanu per a scena di u crimine utilizendu u video 3D creatu. È l'utilizatori di YouTube anu esattamente a stessa opzione, postu chì hà introduttu supportu per i video di 360 gradi. Simply put, hè avà pussibule in qualchi video à selezziunà u puntu di vista da u quali vulemu fighjulà u video cù l 'interfaccia aghjuntu.

Sfurtunatamente, ghjucà video 360 ° hà e so limitazioni. Per a piena funziunalità di i video 360 °, l'utilizatore deve fighjà sia da u navigatore Google Chrome sia da quellu ufficiale. Android App YouTube. Google probabilmente hà decisu di cumincià à sustene stu tipu di video per via di l'auriculari VR chì ultimamente. hè in espansione nantu à u mercatu, in quale Samsung hà ancu una parte, chì a mità di un annu fà, inseme cù i creatori di l'uriginale Oculus Rift, hà prisentatu u so propiu cuffie di realtà virtuale, u Samsung Gear VR.

Ci sò digià parechji video di stu tipu dispunibbili nant'à YouTube, è vi pò fighjulà qualchi di elli nant'à u nostru situ, ghjustu sottu à u testu. In ogni casu, naturalmente cresceranu cù u tempu, è hè pussibule chì in uni pochi di mesi puderemu fighjà, per esempiu, una registrazione di una partita di hockey da ogni angulu, simile à ciò chì hè pussibule grazia à u "Registrazione". funzione di a famosa serie di ghjocu NHL.

// < ![CDATA[ //

// < ![CDATA[ //* Fonte: TechCrunch

U più lettu d'oghje

.