Chiudi annunziu

Galaxy Tabulazione AHè stata speculata per qualchì tempu chì Samsung preparava una nova linea di i so pasticchi è sicondu l'ultime infurmazione, e speculazioni sò pruvucatu à esse vera. U giant sudcoreanu hà annunziatu ufficialmente l'arrivu di a serie in u so comunicatu di stampa in Russia Galaxy Tab A. Per avà, serà cumpostu di dui mudelli, à dì Galaxy Tabulazione A a Galaxy Tab A Plus, mentre chì i dui seranu principarmenti diffirenti l'un à l'altru in grandezza. U primu chjamatu deve avè una diagonale di 8″, u sicondu dopu esattamente 9.7″. Ciò chì hè spiciale nantu à i dui pasticchi hè u so rapportu d'aspettu di 4: 3, chì a cuntrariu di Samsung hè cunnisciutu per Apple iPad. U gruixu di i dui pasticchi pò esse paragunatu cù l'iPad, chì hè esattamente 7.5 mm.

Samsung Galaxy A Tab A serà dotata di a visualizazione di 8″ digià citata cù una risoluzione di 1024x768, un processore Snapdragon 410, una camera posteriore 5MPx, una camera frontale 2MPx, 16GB di almacenamiento internu è una batteria cù una capacità di 4200 mAh, chì, sicondu Samsung, duverebbe durà 10 ore d'usu. 9.7″ Galaxy A Tab A Plus deve esse differisce solu in u numeru di parlanti, chì sò dui in totale per u più grande di i novi prudutti. In quantu à u software, i ritratti sottu mostranu chì e duie tablette sò dotate di l'ultima versione di TouchWiz, chì, à u cuntrariu di i so predecessori, hè assai megliu ottimizzatu cù significativamente menu applicazioni preinstallate.

E duie dui tablette venenu à u mercatu in varianti Wi-Fi è LTE in un disignu speciale di culore blu è d'oru, mentre chì u so prezzu deve esse intornu à 300 Euros (circa 8200 CZK) per pezzu. Ci deve esse una fila per i magazzini russi Galaxy A Tab A serà dispunibule u mesi dopu, ma ùn hè micca chjaru cumu Samsung risolverà cù a so dispunibilità in altrò in u mondu, cusì a data di liberazione pussibule in a Repubblica Ceca / SR hè scunnisciuta.

Galaxy Tabulazione A

Galaxy Tabulazione A

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ //Galaxy Tabulazione A

Galaxy Tabulazione A

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ //*Fonte: AllAboutPhones.nl

U più lettu d'oghje

.