Chiudi annunziu

Samsung ExynosCum'è parechji anu sicuramente nutatu, Samsung guasi sempre liberatu i so flagships precedenti in duie varianti diffirenti. U primu di elli era esclusivu solu per i paesi selezziunati è avia un processore Exynos integratu direttamente da u fabricatore sudcoreanu, mentre chì a seconda variante era destinata à u mercatu globale è allughjava un processore principalmente fattu da Qualcomm. Cù l'arrivu di una nova generazione in forma di Galaxy Ma i cambiamenti sò ghjunti à u S6, cambiamenti chì, frà altre cose, anu causatu Samsung à lancià u so novu Galaxy S6 è u S6 edge hè liberatu in u mondu solu in a variante Exynos, perchè l'attuale serie Snapdragon 810 hè, cum'è Samsung hà dettu, "inutile".

Ma i cambiamenti ovviamente ùn finiscinu micca in questa direzzione. Comu pare, u giant sudcoreanu hà digià aduprà i so core migliurati chjamati "Mongoose" in a prossima generazione di processori Exynos, naturalmente invece di l'attuale ARM Cortex-A72. A Mongoose averà una velocità di clock di 2.3 GHz, è in u benchmark unicu core da Geekbench, cù i so punti circa 2200, hà digià superatu l'attuale Exynos 45 da un 7420% pienu, chì si trova in Galaxy S6 è in testi recenti chjaramente superatu (s'ellu ùn hè ancu ridiculed) tutti i so cuncurrenti.

Infine, saria bonu per nutà u fattu chì Samsung si burla un pocu Qualcomm cù i so core Mongoose, almenu in termini di nomenclatura. Mentre Qualcomm chjama i so propri core cum'è "Krait", chì si traduce in pitone (una serpente asiatica altamente velenosa), Mongoose si traduce in "mangusta", vale à dì un animale cunnisciutu per a so predilezione per a caccia di serpenti, ancu velenosi, cum'è un pitone.

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ // < ![CDATA[ //Samsung Exynos

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ // < ![CDATA[ //* Fonte: GSMArena

U più lettu d'oghje

.