Chiudi annunziu

Galaxy Tab A filaPraga, u 13 d'aprile di u 2015 - Nova gamma di tablette Samsung GALAXY Tab A cuntinueghja a serie di successu GALAXY A Tab 4 è i so utilizatori portanu tuttu ciò chì hè essenziale per u travagliu è u ghjocu. Si vene cun assai megliurenze, cumpresi un prucissuri più putenti, novu rapportu d'aspettu 4:3 o un corpu più sottile è più ligeru cù una texture suave è piacevule. L'utilizatori apprezzeranu una larga cumpatibilità è a capacità di sparte facilmente u cuntenutu in diversi dispositi.

Samsung Tab A s Display 9,7 inch serà dispunibule nantu à u mercatu cecu in duie versioni: senza S-pen in versione nera o bianca è varianti WiFi o LTE + WiFi; o cù a penna intelligente S-pen facilitendu u travagliu cù documenti è piglià note in biancu è neru è Wi-Fi.

"Novi mudelli di tableta Samsung GALAXY A Tab A hà un novu rapportu d'aspettu di 4: 3, chì hè statu cunfirmatu in un sondaghju di i clienti per esse più adattatu per a maiò parte di e funzioni aduprate ", spiega Karel Plaček, direttore di produttu per tablette in Samsung Electronics Czech and Slovak, aghjustendu: " Inoltre, a Tab A offrirà una nova interfaccia d'utilizatore è, per esempiu, a funzione unica Side sync 3.1, chì permette a sincronizazione faciule di i dispositi intelligenti per un travagliu simplice cù documenti è aghjurnamenti custanti di l'infurmazioni ".

Cunnessu intelligente

Funzione nova Cunnessu intelligente permette chì a tableta sia cunnessa à una TV dotata di a tecnulugia Bluetooth LE (Bluetooth Low Energy), Avete solu bisognu di accoppià una volta è i dui dispusitivi si cunnettaranu sempre automaticamente è ponu sparte u so cuntenutu cù l'altri cum'è desiderate. Vede u cuntenutu da una tableta in una TV, o un prugramma TV in una tableta, hè avà più faciule ch'è mai. Grazie à a funzione Briefing in TV utilizatori ponu principiatu ogni matina piacevule. Quandu si sveglianu, u grande schermu di TV li mostra l'agenda di ogni ghjornu attuale, cumpresu u clima.

Galaxy Tabulazione A davanti 2

Side Sync 3.1 per efficienza di travagliu di prima classe

U travagliu cunvene cù documenti nantu à i dispositi mobili è i PC hè assicuratu Funzione Side Sync 3.1. L'utilizatore sincronizza u so telefunu, a tableta è u PC, è grazia à questu, a tableta pò serve cum'è una seconda pantalla di PC, per esempiu, quandu più spaziu hè necessariu per a vista previa. Se a tableta hè cunnessa à u smartphone, i chjamati mancati o i missaghji SMS appariscenu nantu à a so schermu.

Galaxy Tabulazione A latu

A facilità d'usu hè una guaranzia di successu

Sistema upirativu Android Lollipop hè adattatu à u novu rapportu d'aspettu è furnisce cuntrolli intuitivi è faciuli. Finu à cinque avvenimenti mancati ponu avà esse visualizati nantu à u screnu di a tableta chjusa. I schedari ponu esse spustati liberamente (drag & drop) intornu à u desktop.

Inoltre, a versione cù a penna intelligente S-pen permette una scrittura faciule, per esempiu, in u calendariu, o mette in evidenza note impurtanti. Quandu travaglianu, l'utilizatori apprezzeranu u fattu chì u S-pen si cumporta ancu cum'è un mouse è grazia à questu (è a funzione selezzione intelligente) tenendu premutu u buttone nantu à a penna, marcate parechji fugliali à una volta è trasfirìlli à u locu desideratu, à un documentu, email, etc.

Calligrafia digitale

U S-pen intelligente offre un travagliu còmode è una produtividade aumentata chì u cuntrollu di i dita ùn pò mai ottene. U travagliu cù a penna hè veloce è precisu, soprattuttu in l'area di l'edituri di l'imaghjini è di u testu. U testu pò esse facilmente marcatu è parti individuali ponu esse evidenziate, spustate è più sparte. Inoltre, a visualizazione avanzata cun sensibilità à a pressione di a penna dà à a vostra propria scrittura una nova dimensione digitale è vi permette di creà ancu opere calligrafiche artistiche.

Galaxy Tabulazione A posteriore

In più di u travagliu, pò ancu divertisce

L'utilizatori anu l'opzione per in u menù Galaxy I rigali scaricanu assai cuntenutu bonus è applicazioni, cum'è versioni elettroniche di i tituli di rivista Reflex è Blesk per e donne o u sport quotidianu Sport cù un abbonamentu gratuitu di sei mesi. Ci sarà ancu un'offerta di dui e-libri gratuiti da una categuria speciale in l'applicazione Wooky. U rapportu d'aspettu 4: 3 assicura una distribuzione uniforme di cuntenutu per chì a lettura hè faciule per l'ochji. In più di leghje, l'utilizatori utilizanu ancu a tableta per leghje e-mail è navigà in e rete suciale, chì hè ancu ciò chì stu formatu hà pruvatu à fà per elli.

Samsung GALAXY Tab A pensa ancu à i zitelli è i so genitori occupati. Modu zitellu offre un ambiente persunalizatu per l'utilizatori più chjuchi. Per mezu di icone pittoriche, u zitellu pò facilmente truvà u so modu intornu à u menù, a finestra speciale di a camera, per esempiu, offre una serie di animazioni allegri per opere "artistiche" uniche. I genitori, invece, apprezzeranu assai a pussibilità di stabilisce l'ora esatta per quale u zitellu pò ghjucà cù a tableta, o a lista di l'applicazioni chì sò accessibili à u zitellu. Inoltre, hè sempre creatu rapportu di attività, cusì i genitori uttene una visione precisa di l'applicazioni utilizati da i so figlioli, ancu in quantu à a quantità di tempu passatu.

Galaxy Tab A fila

Equipatu per sperienze

Samsung GALAXY Grazie à e so dimensioni, a Tab A hè destinata à ùn mancassi un mumentu. Cù u mo 7,5 MM je u più magre dispusitivu di u so tipu nantu à u mercatu. In cunfrontu cù u so predecessore, a Tab 4, u so pesu hè ancu ridutta da 17 g. Camera 5 megapixel cù autofocus è funzioni di ripresa sequenziale. A bateria dura sin'à 10 p.m funziunamentu. U novu processore A53 offre un rendimentu 21% di più cà u so predecessore in u mudellu Tab 4.

Samsung Galaxy Tab A serà in vendita in a Repubblica Ceca da maghju di questu annu in e seguenti versioni:

  • Tab A cù WiFi - 8 CZK cumpresu VAT
  • Tab A cù WiFi è S-pen - CZK 10 inclusa IVA
  • Tab A cù LTE - CZK 10 cumpresu VAT

Specificazioni tecniche: 

Tabulazione A

prucissuri

LTE

quad-core 1,2 GHz

Wi-Fi

quad-core 1,2 GHz

Mostra

9,7" XGA (1024 x 768) TFT

Memoria

1,5GB RAM/LTE: 2GB + 16/32GB

 MicroSD (finu à 128 GB)

Camera

5 Mpix AF (frontale) + 2 Mpix (arrière)

Connettività

WIFI 802.11 a/b/g/n +CH Bonding, BT v4.1, USB 2.0

Galaxy Tabula A Perspettiva

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.