Chiudi annunziu

Galaxy S6Dapoi u 17 d'aprile / aprile, Samsung entrerà Galaxy S6 a Galaxy S6 punta à u nostru mercatu è ùn saria micca Samsung per ùn urganizà un avvenimentu per marcà a liberazione di u so novu flagship. Un avvenimentu propiu. On primi 40 di persone in ognunu da cinque magazzini designati, chì cumprà almenu unu di sti smartphones, riceveranu un rigalu in forma di un voucher per l'accessori per i dispositi Samsung valenu. 2000 CZK. Trà i magazzini selezziunati sò i magazzini di marca Samsung in i centri cummerciale di Praga Chodov, paládio a Novu Smíchov, in Brno Olimpia è ancu sede di Alza in Holešovice di Praga.

Inoltre, 6 furtunatu seranu scelti trà i participanti Galaxy Eventu S6 à a Galeria Mánes, chì Galaxy S6 riceverà cumplettamente gratis. L'avvenimentu si ferà dopu u 15 è u 16 d'aprile da 10 ore à 00 ore. Tuttavia, l'avvenimentu ùn finisce micca quì. I primi 120 di pirsuni in ognuna di i magazzini Samsung di marca sopranuminati (senza Alza), chì passanu ancu per trè i cosiddetti cantoni educativi, seranu datu l'uppurtunità di cumpete per Samsung biancu Galaxy S6 in 32 GB versione, di novu cumplettamente gratis.

U cuncorsu stessu si svolgerà in tale manera chì ognunu di elli sceglie unu di i 120 buste è s'ellu hè furtunatu è truvà un cuponu per Galaxy S6, puderà piglià u novu smartphone in casa immediatamente. Tuttavia, ci sò 120 buste in ognunu di sti magazzini solu 6 quelli chì ocultanu u cuponu datu in l'internu. Ma sta volta Samsung apparentemente seguita u slogan "Tutti vincenu"è quellu chì Galaxy S6 ùn vincerà micca, ùn ci hè bisognu di esse tristi, perchè in i 114 buste restanti ci sò biglietti per i cinema CineStar per un filmu novu. I Vendicatori 2.

Ci si vede per più infurmazione Galaxy Avemu cunsigliatu per visità u ligame per l'avvenimentu S6 in a Galeria Mánes quì, L'infurmazioni nantu à a cumpetizione in i quattru punti di vendita sopra citati ponu esse truvati in u ligame quì.

// < ![CDATA[ //Galaxy S6 eventu

Galaxy S6 cumpetizione

// < ![CDATA[ //

U più lettu d'oghje

.