Chiudi annunziu

androidVogliu sparte a mo sperienza cù l'ultime Androidom 5.0 nantu à Samsung Galaxy Nota 3. Dopu à stallà a versione Androidcù 5.0, pigliò un pocu di più di u telefuninu per "ricuperà", ma tuttu hè andatu bè è aghju avutu un telefuninu pulitu davanti à mè, in quale duverebbe installà tutte e mo applicazioni da zero, ma valeva a pena. Dopu avè usatu per un bellu pezzu, sò ghjuntu à l'opinione chì Lollipop hè infine un OS veramente equilibratu è sintonizatu cumparatu cù a versione 4.4.2 KitKat.

Ancu dopu l'usu frequente à longu andà senza riavvia, u telefunu hè stabile, ùn si congela è hè abbastanza veloce, è e reazioni à i cumandamenti per apre è cambià diverse applicazioni sò ancu veloci, è ùn hà micca bisognu di "pensà" à ciò chì hè necessariu. di lu. Aghju lettu in parechji fori chì l'utilizatori mancanu u cambiamentu di modu da u pannellu di notificazione trà silenziu, vibrazione è sonu. Vogliu corregge sta dichjarazione - ancu v Androide 5.0 stu modu hè dispunibule è pò esse usatu bè è affidabile, solu hè un pocu più complicatu di stabilisce è forsi hà un nome incomprensibile - in u pannellu di notificazione avemu un icona cù un parlante cù quale cambiemu u modu à Sound a Vibrate è ci hè ancu una seconda icona cù una linea horizontale in un cercolu chì cambia trà Tuttu, Priurità a Nimu [vede a foto]

lecca lecca Galaxy Ramintate vi 3lecca lecca Galaxy Ramintate vi 3lecca lecca Galaxy Ramintate vi 3

Questu significa chì s'ellu avemu un modu stabilitu Sound è u sicondu modu nantu Priurità cusì u telefuninu ci hà da avvisà di e chjama è di i missaghji SMS solu da i cuntatti chì avemu attivatu in i paràmetri (Menu - Settings - Device - Sounds and notifications - Interruptions - Phone Calls or messages) Se accendemu u modu Nimu, cusì assolutamente nunda ùn ci disturberà, mancu u diodu LED ùn ci svegliarà cù fastidiosi lampeggianti. Pudemu solu truvà una notificazione nantu à una eventuale chjama o missaghju SMS nantu à a visualizazione di u telefunu quandu avemu verificatu. Ma a sveglia è altre notificazioni persunali sò sempre trattate cum'è interruzioni di priorità. Allora hè pussibule, hè solu una questione d'abitudine.

In a Camera, avemu aghjustatu un novu modu chjamatu Tour, in quale pudemu creà tour virtuali interattivi di l'ambienti fotografiati. In a mo spirimintà, i modi di l'imaghjini Panorama è Spaziali sò ancu migliurati è avà combina l'imaghjini individuali più bella, è à a fine, i ritratti parevanu assai più belli è più cumpleti. In a versione originale, aghju spessu scontru una maghjina split à u puntu di unisce.

U ricordu azzione avà hà una nova funzione, o a pussibilità di fusione cù l'applicazione S Note, cusì avemu noti da e duie applicazioni in un locu, chì eru cuntentu, cum'è ùn aghju più à circà note in una applicazione è à volte in l'altru.

Quandu u S Pen hè espulsu, ci offre cinque funzioni predeterminate - unu di elli hè Finestra di penna, induve, dopu l'attivazione, tracciamu una piccula finestra nantu à a visualizazione, in quale pudemu dopu apre una applicazione ridutta è, per esempiu, fighjate un video sempre in fondo. Tuttavia, e pussibulità eranu abbastanza limitate è ci era solu un picculu numeru di applicazioni chì ponu esse apertu in una finestra cusì ridutta. Tuttavia, Lollipop hà riparatu sta malatie è avà avemu assai più applicazioni per sceglie, in u mo casu hè 42 finu à avà, è altri seranu aghjustati installendu perchè i prugrammi di terzu sò ancu dispunibili.

Una opzione pratica hè ancu di cambià rapidamente alcune applicazioni supportate in una finestra pop-up - basta trascinate u dito o a Pen in diagonale da l'angulu superiore manca versu l'angulu inferiore destra è l'applicazione apparirà in una finestra ridotta. Pudemu apre parechje tali finestri è u nostru desktop hà da vede, per esempiu, cusì

Chì saria tutta a mo cunniscenza finu à avà. Spergu chì a mo sperienza vi hà aiutatu à decide di fà u vostru propiu Galaxy Per aghjurnà a Nota 3 à Lollipop o micca - Aghju cunsigliatu definitivamente questa aghjurnazione è crede chì cù più aghjurnamenti l'ultimu Android solu migliurà.

Picture2 Galaxy Ramintate vi 3Picture1 Galaxy Ramintate vi 3

U più lettu d'oghje

.