Chiudi annunziu

Touch AssistiveUsers Androidpudete à i pruprietarii Apple i dispusitivi puderianu invidià un gadget finu à pocu tempu ... Hè una funzione chì aghjunghje un "buttone" extra à u screnu, grazia à quale, dopu avè pressu, hè pussibule selezziunà un menu rapidu speciale cù applicazioni è paràmetri. Questu pò esse soprattuttu utile se i buttuni di hardware fermanu di travaglià o quandu ghjucanu ghjochi è altre attività, l'interruzzione di quale ùn hè micca ideale per via di un viaghju à i paràmetri di u telefunu. Ma ùn era tantu tempu fà chì una "valanga sbuchjata" è l'applicazioni chì permettenu sta funzione cuminciaru à inundà a tenda di Google Play.

È solu unu di elli hè una applicazione chjamata Assistive Touch, chì, malgradu u so nome un pocu cunfusu, funziona perfettamente è soprattuttu - hè simplice è cumpiendu u so scopu. Dopu a stallazione, un buttone extra appiccicatu apparisce immediatamente nantu à u screnu, chì offre automaticamente 5 funzioni pre-preparate dopu u primu unpacking. Questi includenu u bloccu di u dispositivu, l'opzione per aghjunghje à i preferiti, i paràmetri, u buttone di casa è u "phone boost", un tipu di serviziu chì agisce cum'è un assassinu automaticu chì libera istantaneamente a memoria RAM.

// < ![CDATA[ // Di sicuru, pudete aghjunghje più hotkeys, è hè ancu pussibule di andà à l'altra parte di a selezzione, induve ci sò altre hotkeys. Ma soprattuttu, soprattuttu cù i dispositi Samsung, pudemu truvà classicamente quandu scaricate a barra in i paràmetri rapidi, perchè ci sò opzioni cum'è disattivà o accende Wi-Fi, Bluetooth, pusizioni, linterna è rotazione di l'imaghjini. Inoltre, l'applicazione stessa pò esse cumplettamente persunalizata, l'utilizatore pò stabilisce animazioni, sceglite un culore di fondo o ancu un icona di l'applicazione In ogni casu, serà megliu se pruvate Assistive Touch stessu. Comu digià dettu, sta applicazione hè assolutamente ideale se i buttoni di hardware decide di andà in greva, è pò ancu esse aduprata durante l'usu normale di u telefunu, ma per avè una idea megliu, ricumandemu di vede l'imaghjini sottu u testu. Assistive Touch pò esse scaricatu da Google Play da u ligame quì.

// < ![CDATA[ //Touch AssistiveTouch AssistiveTouch Assistive

U più lettu d'oghje

.