Chiudi annunziu

SamsungSolu un quartu di un annu fà, i risultati di Samsung è i numeri di vendita ùn parevanu micca grandi, a cumpagnia hà ancu rimpiazzatu parechji di i so amministratori d'altu rangu per via di una caduta significativa, ma avà simu in u primu trimestre di u 2015 è sicondu i dati furniti. da Strategy Analytics, Samsung pare esse in prublemi daretu. In fatti, hà sappiutu di superà significativamente u mercatu di smartphone Apple è torna torna u più grande fabricatore di smartphone in u mondu.

In particulare, Samsung pussede un pienu 24.1% di tuttu u mercatu di smartphone, cumparatu à Apple finitu cù solu 17.7%. In numeri specifichi, Samsung hà spedutu più di 83 milioni di unità di smartphones à u mondu, cusì micca solu superendu u so cuncurrente Apple da 20 milioni, ma ancu ellu stessu paragunatu à l'ultimu trimestre, quandu ci era circa 10 milioni di menu. Per d 'altra banda, paragunatu à u listessu trimestre di l'annu precedente, u fabricatore sudcoreanu hà persu 6 milioni.

Si capisce chì una parte significativa di u successu di Samsung hè duvuta à u so novu liberatu Galaxy S6 è a so versione premium Galaxy S6 bordu, ma si deve esse pigliatu in contu chì quessi sò high-end è dunque i dispusitivi caru. Se Samsung fucalizza più nantu à u segmentu di smartphone di fascia bassa è media, chì puderia attruverà più clienti potenziali, cù un pocu di furtuna, puderia superà. Apple à una scala ancu più grande ch'è avà. In ogni casu, questu dipende solu da l'ingegneri di a cumpagnia sudcoreana è da e so decisioni.

// < ![CDATA[ //risultati Samsung

risultati Samsung

// < ![CDATA[ //* Fonte: Analítica stratégica

U più lettu d'oghje

.