Chiudi annunziu

Samsung Care per u NepalAncu s'ellu ci pò parè chì l'umanità hè in u piccu di a so prudezza tecnologica, di tantu in tantu a natura ci face chjara ch'ella hè u maestru quì. In modu un pocu crudele, ma quantunque, ci dà una lezione per amparà - cum'è, per esempiu, l'abitanti di u Nepal dopu à u terrimotu catastròficu chì hè accadutu quì circa un mese è mezu fà.

U terrimotu hà lasciatu millaie di morti è milioni di senza casa, senza parlà di u saccheghju di i pussidimenti di i sopravviventi. I telefunini è i televisori Samsung pò esse ciò chì avete intesu di più finu à avà, ma u prughjettu "Rescue for Nepal" sopra citatu, cù quale Samsung hè impegnatu à aiutà e vittime in Nepal, hè sicuramente qualcosa chì hè valutatu assai più cà qualsiasi elettronica. .

I campi di salvezza, i centri di recreazione è i veiculi di telecomunicazione sò stati dispiegati in l'area affettata grazie à Samsung cum'è parte di u prughjettu Rescue for Nepal. À u 5 di ghjugnu di u 2015, 4500 persone sò stati alimentati cù l'alimentu è più di 10 chjamate sò state fatte da i centri di assistenza mobile in Nepal. Stu prughjettu veramente meriteghja assai lode è parechje altre cumpagnie multinaziunali, è ancu cumpagnie direttamente da e zone affettate, puderanu esse inspirate da ellu. Resta solu à crede chì u Nepal si svegliarà prestu da stu disastru è lentamente, ma sicuru, cumincià à campà a so vita precedente.

Samsung Care per u Nepal

* Fonte: Samsung

U più lettu d'oghje

.