Chiudi annunziu

Samsung Galaxy A8

Una di l'innuvazioni più interessanti di i ghjorni à vene serà un smartphone di a classe media alta, Galaxy A8. Tuttavia, l'ultima aghjunta à a serie A hè significativamente sfarente da i so predecessori, sia in termini di disignu sia di funziunalità. A prima cosa chì vedete nantu à u novu pruduttu hè u disignu significativamente sfarente, è mentre i mudelli precedenti A3, A5 è A7 eranu angulari, questu hè tondu, u so latu s'assumiglia. Galaxy S6 è domina ancu cù a so magrezza. U telefuninu cù un disignu attraente hè solu 5,9 millimetri di grossu, facendu più sottile di tutti l'altri telefoni Samsung è à u stessu tempu più magre di iPhone 6.

Malgradu questu, hà un hardware d'alta qualità è una bateria cù una capacità di 3 050 mAh, chì hè una bateria ancu più grande di quella chì trovi in ​​u S6. Tuttavia, a novità hè ancu abbastanza grande, hà una visualizazione di 5.7 inch, cusì pudete aspittà di dimensioni simili. Galaxy Notes. Sfurtunatamente, ùn ci hè micca stylus, cusì a novità hè più di qualcosa chì pò esse paragunatu Galaxy S6 Plus. In quantu à l'hardware, à l'internu truvemu prubabilmente u Snapdragon 615 cù ottu core è una frequenza di 1.8 GHz, 2 GB di RAM è 32 GB di memoria cù a pussibilità di espansione cù una carta microSD finu à 128 GB. È s'ellu ti piace à piglià ritratti, credimi, micca quì Galaxy L'A8 ùn delude micca, postu chì offre una camera "selfie" di 5 megapixel è una camera posteriore di 16 megapixel.

In fine, si pò dì chì l'utilizatori ricevenu assai musica per pocu soldi - u prezzu hè assai piacevule € 430. U telefunu serà presentatu prima in Cina stu venneri, ma speremu chì apparisce ancu in altre parti di u mondu - ci piacerebbe vedelu.

Samsung Galaxy A8

Samsung Galaxy A8

* Fonte: SamMobile; In nulla

U più lettu d'oghje

.