Chiudi annunziu

Galaxy J

Mentre u metro di Praga cumencia à riempie di publicità per u smartphone di bassa gamma di Samsung Galaxy J1, i fabbriche Samsung sò digià travagliatu nantu à a seconda generazione di sta nova serie. In più di e varianti spiciali di a prima serie, p.e. Galaxy J1 Ace, cusì Samsung hè digià in a creazione Galaxy J2 è se qualchissia assume chì stu smartphone, malgradu u numeru più altu in u nome, serà ancu low-end, sò ghjustu, perchè u portale straneru SamMobile hà sappiutu ottene e specificazioni di stu novu pruduttu è, à u cuntrariu di un smartphone low-end. , Galaxy J2 ùn pò mancu esse marcatu.

SM-J200F, cum'è u numeru di a seconda generazione di a serie leghje Galaxy J, secondu a fonti SamMobile, avarà un display LCD TFT 4.5″ cù una risoluzione di 800 × 480 pixel, un processore quad-core Exynos 32 SoC 3475-bit cù una frequenza di 1.2 GHz, 1.5 GB di RAM, 8 GB. di memoria interna è, malgradu a tendenza attuale, un slot microSD. In quantu à e camere, pudemu aspittà e foto cù una risoluzione di 5 MPx da a camera posteriore, è 2 MPx da a camera frontale.

Sè vo vulete cumprà un dispositivu è pensate à quantu grande un casu per cumprà, datu e dimensioni di 136 × 67 × 8.3 mm, ùn deve esse limitatu. A bateria hà una capacità di 2000 mAh è u smartphone hà un sistema operatore preinstallatu Android 5.1.1 Lollipop. Sfurtunatamente, ùn hè ancu sicuru quandu Samsung hè esattamente Galaxy U J2 serà liberatu, ma se vulete cumprà u novu pruduttu u più prestu pussibule, ricumandemu d'andà in l'India, induve, cum'è di solitu, serà più prubabile di vene prima, è altri mercati seguiranu.

Galaxy J2

* Fonte: SamMobile

 

U più lettu d'oghje

.