Chiudi annunziu

Galaxy Ramintate vi 4

Da u spettaculu Galaxy A Nota 5 hè di circa dui mesi, è finu à avà ci hè stata assai infurmazione micca ufficiale nantu à ciò chì l'ultimu mudellu cù u S Pen puderia vantarà. Finu à avà, ùn avemu micca cunnisciutu l'infurmazione vera nantu à i cambiamenti di u software à u publicu. Ma pare chì u primu di sta infurmazione hè digià fora.

U 30 di ghjugnu di u 2015, una applicazione di Samsung hè apparsa à l'Uffiziu di Patenti è Marchi di i Stati Uniti (USPTO) per registrà una nova funzione chjamata "Scrittura in PDF". Questa patente dice chì si tratta "Software di computer per telefuni mobili, smartphones, tablette, lettori multimediali portatili è computer portatili chì permette à l'utilizatori di creà è salvà documenti, imagine è fugliali in furmatu PDF".

A funzione di scrittura phablet pen-on-screen di Samsung hè una di e funzioni più populari trà l'utilizatori di bordu Galaxy Notes. Permette di scrive nantu à u screnu in ogni mumentu è salvà e note scritte cù u S Pen cum'è screenshots in a galeria, è poi sparte, più edità è cusì. Ma principià à scrive note in formatu PDF hè una altra materia. Prima, avete bisognu di attivà a scrittura di schermu cù u S Pen, piglià una screenshot di u screnu, è solu dopu cumincià à scrive nantu à questu. Cù l'idea di funzione "Scrittura in PDF" vene Samsung cù scrittura diretta nantu à u screnu di u smartphone, senza bisognu di creà una screenshot o attivà a scrittura nantu à u screnu. Sarà abbastanza per attivà sta funzione in i paràmetri di u smartphone è dopu solu salvà direttamente in PDF.

Malgradu l'infurmazioni filtrate, ùn pudemu ancu dì nunda di più nantu à sta nova opzione, chì deve apparisce Galaxy Nota 5. Samsung hè in realtà solu aghjurnà u so mudellu digià di dui anni Galaxy Nota 3, chì permette di salvà testi è imagine à u clipboard à u listessu tempu. Samsung hè sempre statu in prima linea di l'esperienza di u software cù i so smartphones ricchi di funziunalità è l'idea di "Scrittura in PDF"  hè solu cunfirmatu di novu.

Videremu chì nutizie hà u 5u seguitore per noi Galaxy Nota offre.

Samsung Galaxy Ramintate vi 4

* Fonte: SamMobile

U più lettu d'oghje

.