Chiudi annunziu

Samsung Mirror OLED Display

Samsung hà mostratu i so schermi Mirror OLED è Transparent OLED u mese passatu à l'Expo Retail Asia 2015 in Hong Kong, durante u spettaculu per a navigazione d'infurmazioni è e shopping persunale. A cumpagnia hà presentatu sta innovazione tecnologica cum'è prova chì e catene di vendita seranu prestu senza pannelli OLED. Ùn anu micca revelatu quandu sta tecnulugia ghjunghjerà à u mercatu, ma pare chì Samsung puderia principià a produzzione di massa di Mirror è display OLED trasparenti à a fine di questu annu.

Un rapportu recente hà dettu chì Chow Sang Sang Group, chì opera grandi magazzini di gioielli in Hong Kong è Macao, hà da intruduce display cummirciali in i so magazzini alimentati da Mirror di Samsung è display OLED trasparenti. A cumpagnia opera circa 190 magazzini in Hong Kong è Cina. Cunsiderendu chì Samsung hà digià assicuratu i clienti per i pannelli citati in anticipu, unu di i primi serà una sucietà chjamata Mirum, chì vende display basati nantu à sta tecnulugia sottu u soprannome. "Magic Mirror 2.0".

A visualizazione Mirror OLED di Samsung hà una riflettività di 75%, chì hè assai simili à i specchi ordinali è à u stessu tempu hè capaci di furnisce servizii d'infurmazioni digitale in u stessu spaziu. p.e. i clienti in a gioielleria seranu capaci di vede elli virtualmente purtendu un pezzu particulare di ghjuvelli senza veramente mette. Stu prugramma allargatu hà da eseguisce nantu à schermi Mirror OLED, in quale Samsung Media Player serà integratu cù a tecnulugia Real Sense da Intel.

Display OLED trasparente Samsung

* Fonte: BusinessKorea.co.kr; sammyhub

U più lettu d'oghje

.