Chiudi annunziu

Galaxy S6 edge +Cum'è probabilmente sapete digià, Samsung tende à publicà infografiche nantu à u so blog da u tempu à u tempu, in quale o descrive i vantaghji di i so prudutti o vi presenta à u so hardware o vi mostra cose interessanti - per esempiu, a storia. In ogni casu, a cumpagnia ora focalizà u so marketing Galaxy S6 bordu è Galaxy S6 edge+, dui telefuni mobili cù un design futuristicu è à u stessu tempu luxu, chì, malgradu u prezzu più altu, anu capaci di ombra u standard. Galaxy S6. È à u stessu tempu, anu dimustratu chì Samsung hè tornatu à esse parlatu cum'è un attore impurtante in u mercatu mobile.

Per quessa, ùn hè micca surprisante chì a cumpagnia hà publicatu una nova infografica in quale presenta i vantaghji fundamentali di u so "grande" flagship per u mercatu europeu, chì hè Galaxy S6 Edge +. In grafica, Samsung hà prisentatu parechje funziunalità impurtanti. Prima di tuttu, hè un grande display Super AMOLED di 5.7 inch cù una risoluzione QHD à una densità di 518 ppi. Una funzione impurtante di a visualizazione hè a so curvatura in i dui lati, induve Samsung dice chì u telefuninu pò vantarà a megliu sperienza di visualizazione di cuntenutu. Una funzione integrale hè ancu a capacità di trasmette u cuntenutu in diretta in YouTube cù l'aiutu di a camera posteriore o frontale, cusì pudete sparte mumenti interessanti cù i vostri amichi in tempu reale. Una tale funzione necessitava un hardware più putente, è per quessa hè Galaxy S6 edge + hè u primu telefuninu Samsung in quale pudete truvà 4GB di RAM.

A visualizazione di u cantonu hà ancu usi in forma di funzioni "corner". Questi includenu, per esempiu, a mo opzione assai preferita per vede l'ora nantu à una schermu scuru. Tuttavia, u latu di a visualizazione permette di accede rapidamente à i vostri cuntatti preferiti è applicazioni chì pudete aghjunghje quì. Pensu personalmente chì dopu l'aghjurnamentu à Android M averà una barra laterale in qualchì manera ligata à una funzione di predizione induve Android traccia quali app chì tendenu à aduprà più durante certe parti di u ghjornu è vi cunsigliate. Grazie à a funzione OnCircle, pudete mandà smileys à i vostri amichi per sprime rapidamente i vostri sentimenti.

Samsung si vanta ancu di a camera. Ùn ci hè nunda di discutiri Galaxy U S6 edge + hà una camera di 16 megapixel d'alta qualità cù stabilizazione ottica intelligente è HDR automaticu. E di sicuru cù alta qualità di foto, chì hè uguali à l'iPhone 6 è ancu sopra à i lochi, cum'è avemu scupertu. In fronte, per cambià, ci hè una camera di 5 megapixel, ancu di alta qualità, cù supportu Auto HDR.

Samsung Galaxy S6 Edge + Infografica

U più lettu d'oghje

.