Chiudi annunziu

Galaxy A8Sembra chì Samsung hè digià travagliatu nantu à mudelli di successore Galaxy A3, Galaxy A5 a Galaxy A7, chì portanu i designazioni di mudelli A310, A510 è A710. Chì questi sò mudelli di livellu d'entrata, chì andaranu in vendita cù una probabilità alta digià à u principiu di l'annu prossimu, hè indicatu da u hardware pocu aghjurnatu, chì difiere in certi aspetti da u hardware di i mudelli chì sò stati lanciati prima di questu annu. . Ci sarà ancu differenze in dimensioni, chì hè cunfirmata da u benchmark filtratu di u mudellu SM-A310, qualchì volta chjamatu. Galaxy A3X.

A novità deve avè una visualizazione più grande, 4.7-inch cù una risuluzione di 1280 x 720 pixel, mentre chì u so predecessore offre un pocu più chjucu, display 4.5-inch cù una risuluzione di 960 x 540. In u novu telefunu hè un Exynos quad-core. Processore 7580 cù una veloce di clock di 1.5 GHz. Chip graficu Mali-T720 è 1,5 GB di RAM. Infine, ci hè un almacenamentu integratu di 16GB in a basa è un paru di càmera, induve a frontale hà 5 megapixels è quella posteriore hà 13 megapixels. Dunque hè probabilmente e stesse camere chì apparsu in Galaxy U J5 chì aghju rivisatu uni pochi settimane fà. U telefunu hà un sistema preinstallatu Android 5.1.1 Lollipop.

Quelli chì anu interessatu in un dispositivu più grande è più putente cù un disignu attraente uttene u mudellu Galaxy A7X (SM-A710) cù un display di 5.5 inch cù risoluzione Full HD. Hà ancu un processore octa-core Snapdragon 615, un chip graficu Adreno 405, è 3 GB di RAM è 16 GB di almacenamiento integratu. Per u fattu chì deve esse un successore potenziale à un telefunu da una serie chì era pensata cum'è una classe media superiore, hè un set decentu. Curiosamente, hardware assai simili hà ancu Galaxy A8, chì hè un mudellu chì avemu digià classificatu in u prezzu più altu, in quantu à u disignu è u hardware. Infine, infurmazione circa Galaxy A5X. Avarà un display 5.2″, chì hè l'unica infurmazione nantu à u telefunu finu à avà.

Galaxy A3

* Fonte: PhoneArena

U più lettu d'oghje

.