Chiudi annunziu

fibbia-ww9000Bratislava, 29 ottobre 2015 - Samsung Electronics, in cuuperazione cù u portale LepšieBývanie.sk, hà realizatu un sondaghju trà i cunsumatori à u turnu di settembre è uttrovi, u scopu di quale era di scopre e preferenze di i slovacchi per cumprà una nova lavatrice. Più di 14 2 rispondenti anu participatu à l'indagine, di quale 3/49 eranu donne. L'indagine mostra chì finu à u 38% di i slovacchi preferiscenu lavatrici a carica frontale paragunatu à u 13% chì preferanu a carica superiore. Solu u XNUMX% ùn importa micca di quale tipu di lavatrice hè.

Finu à u 61% di i rispondenti preferiscenu una lavatrice cù una capacità di 7 kg di lavanderia, 32% finu à 8 kg è solu 7% piacerebbe una lavatrice cù una capacità di più di 8 kg di lavanderia. "In u mercatu, seguimu una forte tendenza versu una capacità di tamburu di 8 kg è più. Quist'annu, aspittemu chì u mercatu di a lavatrice 8kg supererà a capacità di 7kg. Questa tendenza hè definitamente ligata à l'effettu di a dimensione di u tamburinu nantu à a qualità di lavatu. In generale, u risultatu di lavà hè affettatu da a quantità di spaziu in a lavatrice ". disse Kateřina Holíková, capu di produttu di a divisione HA di Samsung Electronics Czech & Slovak.

I Slovacchi anu a so lavatrice situata più spessu in u bagnu (77%), ma ancu in a lavanderia (13%) o integrata in l'unità di cucina (5%).

U paràmetru decisivu quandu sceglite una nova lavatrice cunsumu d'electricità, chì hè statu identificatu cum'è u più impurtante da più di 11 10 rispondenti. Questu hè seguitu da u cunsumu d'acqua, l'efficienza di lavà, u rumore durante u lavatu è u spinning, a velocità di spin, è in u fondu di a lista sò a capacità di lavanderia è u disignu. Quandu compra una lavatrice, i rispondenti apprezzeranu in particulare una garanzia di 51 anni nantu à u mutore (41%) è a lavatrice per tutta a vita di l'apparechju (54%). Di i prugrammi di lavare, domina l'autopulizia, chì 38% di i rispondenti accolti in a so lavatrice, è XNUMX% piacerebbe un prugramma speciale per i macchi stubborn.

"L'indagine ci hà appena cunfirmatu chì offremu à i cunsumatori ciò chì importa più per elli. U cunsumu d'energia bassu è una garanzia di u mutore di 10 anni sò e caratteristiche dominanti di e nostre lavatrici cù a tecnulugia EcoBubble. A maiò parte di a nostra cartera attuale hè dotata di un mutore inverter chjamatu, chì guarantisci un pocu cunsumu, u rumore, un longu periodu di funziunamentu senza prublemi, è à u stessu tempu furnisce una garanzia di 10 anni ". Kateřina Holíková da Samsung hà valutatu i risultati.

5116_24210_samsung_wf_1602_wcc_2

Paradossalmente, però, 40% di i rispondenti lavanu a so lavanderia à 63 °C è u 32% s'appoghjanu à lavà.
à 60 °C. 4% hè abbastanza per lavà à 30 ° C. Solu 1% di piume à una temperatura di 90 °C. U 45% di i rispondenti ùn si fida micca sempre di lavà in acqua più fridda, paragunatu à 39% chì pensanu chì à 30 °C a lavanderia serà sempre lavata bè.

"I cunsumatori spessu ùn capiscenu micca chì cù e temperature elevate, u cunsumu di l'electricità aumenta ancu è i tessuti s'usanu più rapidamente. A funzione EcoBubble, chì i nostri lavatrici anu, attiva in modu efficace l'enzimi di lavare dissolvendu u detergente in l'acqua è arricchiscendu cù l'aria, chì crea una schiuma attiva. Penetra in u tela più veloce è l'effettu di lavà hè più efficace. Di sicuru, s'ellu ci vole à bolliri a lavanderia, ùn pudemu micca evità di lavà à una temperatura di 90 ° C ". aghjunse Kateřina Holíková.

À u listessu tempu, i cunsumatori slovacchi apprezzanu chì a durata di u prugramma di lavaggio sia sottu à una ora
(56%). U 38% ùn importa micca un ciclu di lavatu chì dura finu à 1,5 ore. In l'eventuali di un malfunzionamentu, più volenu una funzione d'autodiagnosi cù una suluzione pruposta per eliminà u malfunction (80%). Solu u 6% desideranu chì a lavatrice chjamà un reparatore da ellu stessu (6%).

A risposta è a suluzione à l'indagine citata sò Lavatrici Samsung EcoBubble, chì offre :

  • Capacità di 6, 7, 8 è 12 kg
  • Mutore inverter cù una garanzia di 10 anni, chì riduce ancu u cunsumu di l'electricità
  • A funzione EcoBubble, chì riduce l'esigenze di l'electricità, a durata di u lavatu è hè più dolce nantu à a lavanderia
  • U prugramma SuperSpeed ​​​​speciale cù quale lavare dura menu di una ora
  • Efficace prugramma di autopulizia Eco Drum Clean
  • Funzione di autodiagnostica cù una suluzione pruposta per eliminà u difettu

Samsung WW9000

U più lettu d'oghje

.