Chiudi annunziu

Galaxy A5 2016 PromoPraga, u 2 di dicembre di u 2015 - Samsung Electronics Co., Ltd. lancia smartphones Galaxy A7 (2016), Galaxy A5 (2016) a Galaxy A3 (2016). Seranu dispunibuli in trè dimensioni display: 5,5 inches (A7), 5,2 inches (A5) a 4,7 pollici (A3). Andaranu in vendita in mercati selezziunati da a mità di dicembre in neru, oru è biancu.

"À longu andà, pruvemu di fucalizza nantu à l'innuvazioni chì sò basati nantu à i bisogni di i nostri clienti è nantu à i feedback da elli. Durante u sviluppu Galaxy A (2016) hè stata basatu annantu à l'infurmazioni chì avemu nantu à i mudelli precedenti Galaxy È l'anu da i clienti. Avemu traduttu questi bisogni in i miglioramenti ingeniosi è impressiunanti chì carattirizzanu i nostri ultimi prudutti ". hà dettu JK Shin, presidente è CEO, IT & Mobile Communications Division, Samsung Electronics.

Galaxy A7 2016

Pagamenti mobile

Smartphones da a serie Galaxy A (2016) sò basati nantu à u disignu premium di a gamma Galaxy è sò fatti di metallu è vetru. I mudelli A5 (2016) è A7 (2016) supportanu Samsung Pay, chì permette pagamenti mobili simplici è sicuri praticamente in ogni locu. Samsung Pay supporta tramindui a tecnulugia di Trasmissione Sicura Magnetica (MST) è Near Filed Communication (NFC). I pagamenti sò prutetti da autentificazione di impronte digitali.

Camera 

Tutte e trè innovazioni sò dotate di funzioni di càmera estese per foto è video più nitide è più nitide. Stu sistema avanzatu include una funzione di stabilizazione ottica di l'imaghjini (OIS) chì impedisce a sfocatura, è càmera frontale (5 Mpix) è posteriore (13 Mpix) chì curanu l'imaghjini ottimali in cundizioni scure. A camera hè attivata in menu di un secondu clicchendu duie volte u buttone di casa. I telefoni intelligenti anu funzioni Wide Selfie, Palm Selfie è Beautifying Effects per catturà selfie perfetti.

Disponibilità

Samsung Galaxy L'A7 (2016), A5 (2016) è A3 (2016) seranu lanciati à a mità di dicembre 2015 prima in Cina è dopu in altri mercati. In a Repubblica Ceca, seranu dispunibili in neru, oru è biancu.

Galaxy A5 2016

Specificazioni tecniche di i telefoni smartphones Samsung Galaxy A (2016):

Galaxy A3 A5 A7 2016 Hardware

* OIS, Fingerprint Scanner è Samsung Pay supportanu solu A5, A7

* E caratteristiche è e funziunalità varieranu da u mercatu.

* Tutte e funzioni, caratteristiche, specificazioni è più informace L'infurmazioni di u produttu quì, cumpresi ma micca limitati à i benefici, u disignu, u prezzu, i cumpunenti, u rendiment, a dispunibilità è e caratteristiche di u produttu, sò sottumessi à cambià senza avvisu.

Galaxy A5 2016 Promo

U più lettu d'oghje

.