Chiudi annunziu

Galaxy S6 edge +Semu solu à pochi mesi da l'attesa presentazione di u novu flagship di Samsung... Duverebbe, cum'è hè digià cunnisciutu qualchì vennari, esse chjamatu. Galaxy S7 è a cumpagnia di Corea di u Sudu deve mustrà à u publicu per a prima volta in MWC 2016, chì si terrà à principiu di l'annu dopu. Malgradu un pocu tempu da l'intruduzioni di u successore à quellu assai successu Galaxy U S6 hè aspittendu, ma nisuna filtrazione di a so apparizione hè ancu apparsu in Internet, sia in forma di foto o almenu rende. Finu à avà.

U fabricatore d'accessori ITSkins hà dettu ch'ellu era capace di ottene i rende Galaxy U S7 è ancu a so versione S7 Plus, cumprese e so dimensioni esatta. In u casu di a variante originale di u dispusitivu, queste duveranu esse esattamente 143.37 × 70.8 × 6.94 mm, Galaxy Sicondu ITSkins, u S7 Plus deve avè una visualizazione di 6″ è dimensioni di 163.32 × 82.01 × 7.82 mm. Dopu à fighjulà l'imaghjini nantu à quale si trova u presunta rendita di a nutizia, u ghjocu "truvà 10 differenze" per via di a forma cù Galaxy U S6 riceve una dimensione cumplitamenti sfarente, ma deve esse nutatu chì questi rende contraddittendu certi di i fugliali chì sò stati publicati in Internet finu à avà.

Per esempiu, i dispusitivi in ​​l'imaghjini ùn mancanu un portu USB C, chì deve esse a settima generazione Galaxy Cù equipatu. U buttone "HOME" allora pare esse troppu chjucu per i standard di Samsung è hè dubbitu chì u sensoru di l'impronta digitale si mette sottu. Sposta u slot SIM da a cima di u dispusitivu à u so latu ùn pare micca cumplettamente realistu, postu chì nisun cambiamentu radicali in questa zona Galaxy Sicondu l'infurmazioni cunnisciuti, u S7 ùn deve micca aspittatu. Ebbè, ùn ci stupiremu, ci hè sempre una certa probabilità chì l'altri fughe ùn sò micca veri è chì simu veramente guardendu un smartphone, a presentazione di quale avemu da vede in pochi mesi, u dispusitivu pò cambià un milione di volte più. prima di a so liberazione.

Samsung-Galaxy-S7-Render-Leak-01 Samsung-Galaxy-S7-Render-Leak-02 Samsung-Galaxy-S7-Render-Leak-03

* Fonte: GSMArena

U più lettu d'oghje

.