Chiudi annunziu

Samsung Android MarshmallowU portale vietnamita SamsungViet.vn hà ottenutu da e so fonti una lista completa di i dispositi chì riceveranu un aghjurnamentu di u sistema in a prima mità di 2016. Android 6.0 Marshmallow, chì hè stata liberata sta caduta, ma Samsung ùn hà micca ancu dispunibile à i so utilizatori, chì hè in parte per via di u gran numaru di i dispusitivi chì riceveranu l'aghjurnamentu è in parte per u sviluppu cumplicatu di l'aghjurnamenti, cum'è Samsung hà da esse. cambià è pruvà ROM parechje volte durante u sviluppu, furnite à ellu da Google. Fortunatamente, durante i primi trè mesi di l'annu dopu, i pruprietarii di l'ultimi (è ancu più vechji) dispositi ponu respira un suspiru di sollievu.

Samsung pensa à liberà l'aghjurnamenti per i dispositi 2016 d'aprile / aprile 12, assai di quali sò ancu dispunibili nantu à u nostru mercatu. Per l'interessu, questi sò mudelli Galaxy Note 4, Note 4 Duos, Note 5, Note Edge, Note Edge Duos, Galaxy S5, Galaxy S5 Neo, S5 LTE-A, Galaxy S6, S6 Duos, S6 edge è S6 edge+.

In seguitu, in u prossimu trimestre, pensa à liberà l'aghjurnamenti per Galaxy alfa, Galaxy Tab A è i dui mudelli Galaxy Tab S2.

Samsung Android 6.0 Cronologia di l'aghjurnamentu di Marshmallow

* Fonte: SamsungViet.vn

U più lettu d'oghje

.