Chiudi annunziu

Prughjettu BeyondChì Samsung in u primu teaser trailer on Galaxy Unpacked 2016 hà prisentatu a realtà virtuale, micca per casu. A cumpagnia prughjetta à u latu Galaxy S7 presenta ancu una grande novità da u mondu di a realtà virtuale. Serà una camera Gear 360 chì vi permetterà di sparà video di 360 gradi, chì pudete poi guardà cù Gear VR o altri dispositi VR (ancu se questu ùn hè micca sicuru).

U Samsung Gear 360 serà probabilmente un successore direttu di u prughjettu Beyond, chì hè statu introduttu dui anni fà cum'è prototipu di una camera di 360 gradi chì puderia esse dispunibule per u publicu generale. A causa di questu, a camera hà un paru di càmera di 180 gradi, chì inseme creanu l'imaghjini di 360 gradi. A camera puderà esse cunnessa à u telefunu utilizendu l'applicazione Gear 360 Connect è utilizendu una cunnessione Bluetooth. A camera hà a so propria batteria, cusì duverà esse caricata da u tempu à u tempu.

U Gear 360 presenta ancu l'app Gear 360 Gallery è supportu per una quantità di funzioni utili cuntrullate da u software. Questi includenu HDR, esposizione, bilanciu biancu, ISO è a capacità di cambià trà i modi di 360 gradi è 180 gradi. Ogni camera hà una risuluzione di 1920 x 1920 pixel, è inseme anu una risoluzione di 3840 x 1920 pixel. I scatti VR, a doppia vista, l'imaghjini panoramiche, i video timelapse è ancu i loops seranu dispunibili in tali risoluzioni.

Prughjettu Beyond

* Fonte: SamMobile

U più lettu d'oghje

.