Chiudi annunziu

impronta digitaleDighjà in u passatu, pudemu vede uni pochi di cumpagnie chì cuminciaru à equipà i so telefoni cun un sensor di impronte digitali. Ma ùn era micca solu impronte digitali, cum'è sapemu per esempiu da Galaxy S7 è altri telefoni. Questu hè diffirenti da a pussibilità di utilizà i gesti, chì hè stata pruposta, per esempiu, da u rivale Honor da Huawei. Parechji speranu ancu chì u flagship di l'annu passatu da Google, u Nexus6P, uttene ancu sta funzione. Tuttavia, questu ùn hè micca successu. 

Tuttavia, Google hà assicuratu i so utilizatori. U novu flagship introduttu da a cumpagnia di u listessu nome, sottu u nome Pixel è Pixel XL, hà avutu u cuntrollu di l'impronta digitale cù gesti dopu tuttu. Samsung hà reagitu assai rapidamente à questu, è pocu tempu hà presentatu una patente per stu tipu di funziunalità per i so dispositi, almenu in Corea di u Sud.

Samsung hà ancu sottumessu una dumanda per sta funzione in 2014, vale à dì dui anni fà. Ne consegue chì l'ingegneri eranu digià interessatu à cuntrullà l'impronte digitali cù i gesti, ma ùn hà ancu truvatu a so applicazione in i telefoni. Tuttavia, questu deve cambià avà. L'illustrazioni di patenti mostranu uni pochi di novi modi di cuntrullà e cose da ciò chì offre l'attuale flagship di Google. Cusì, per esempiu, u gestu "swish" hà un significatu completamente diversu. Nantu à i telefoni Pixel, stu passu lanciarà u pannellu di notificazione, ma in Samsung, accessu rapidu à l'applicazioni selezziunate.

Corea del Sud concede a Samsung un brevetto su scanner di impronte digitali gesti

Sicondu a patente, serà pussibule aduprà un gestu simplice per lancià un navigatore web, scorri a manca per salvà un cuntattu, è scorri à diritta per risponde à un messagiu SMS.

Per avà, a patente hè stata presentata solu per a Corea di u Sud. Tuttavia, questu ùn significa micca chì noi europei ùn pò micca aspittà per a funzione. Samsung hà digià utilizatu a patente parechje volte in u passatu, destinata solu per u mercatu coreanu, è per u mondu sanu. U rumore dice chì Samsung puderia digià vede a nutizia Galaxy S8, chì serà introduttu in a primavera di u 2017.

* Fonte: XDA-Developers

U più lettu d'oghje

.