Chiudi annunziu

U lanciamentu di u novu flagship per 2017 hè sempre più vicinu ogni ghjornu. Grazie à questu, novi speculazioni nantu à e specificazioni hardware sò ancu più spessu truvati in Internet. Avà sapemu cumu u novu Samsung Galaxy Chì serà u S8 cum'è è chì paràmetri avarà?

Galaxy U S8 hè piantu pianu è sicuru à a porta, chì a cumpagnia coreana, frà altri, hè cunuscenza. Samsung hè veramente pruvatu cù u novu mudellu, perchè offre un equipamentu veramente luxuu. Sicondu a nostra infurmazione, u telefunu avarà novi schermi da u fabricatore Sammy. L'analista Park Won-Sang hà ancu unitu à tuttu l'avvenimentu, chì hè assolutamente u numeru unu quandu si tratta di infurmazioni nantu à Samsung.

Hà dichjaratu chì u fabricatore ùn skimp in u telefunu in ogni modu è pruvate à fà un veru mudellu TOP. Mostra Galaxy U S8 serà u megliu nantu à u mercatu postu chì offre una risoluzione 4K. A cumpagnia hà da pruvà à spinghja VR trà l'utilizatori, a risuluzione più alta duverà offre un megliu piacè di usu.

Samsung Galaxy U S8 offre una visualizazione chì serà situata in tutta a superficia di u dispusitivu. U so spaziu di visualizazione occupa dunque più di 90 per centu di u spaziu.

Questa hè una mostra 20 per centu più grande di quella venduta finu à avà Galaxy S7 (72 per centu di l'area di visualizazione) o S7 Edge (76 per centu di l'area di visualizazione). Samsung hà da cuntinuà a lotta per un dispositivu chì serà senza bisele, cum'è Xiaomi Mi Mix.

Sicondu a nostra infurmazione, duie varianti sò per ghjunghje à u mercatu Galaxy S8 - unu offre un processore Snapdragon 830, l'altru un Exynos 8895. In a Repubblica Ceca, duvemu assai prubabilmente aspittà per a seconda variante. Una grande attrazione serà ancu a tecnulugia di produzzione 10nm, chì, frà altre cose, Samsung stessu hà cunfirmatu un pocu indirettu. A memoria di u funziunamentu di 6 è 8 GB cura di u trattamentu di l'applicazioni in esecuzione temporaneamente. A prisenza di a tecnulugia NFC, u supportu MST (Samsung Pay) hè di sicuru. A novità serà presentata u 26 di ferraghju 2017.

U più lettu d'oghje

.