Chiudi annunziu

E cose ùn parenu micca bè per u mercatu globale di tablette. Questu hè principalmente duvuta à a diminuzione cuntinua di a vendita in l'ultimi ottu trimestri. Sfurtunatamente, a listessa situazione esiste un annu fà, cum'è avà in u terzu quartu di questu annu. L'ultime dati da a ricerca di u mercatu da IDC indicanu un rapidu calatu di vendite di tablette. In u terzu quartu di u 2016, menu di 15 per centu menu di pasticchi sò stati venduti chì in u stessu periodu un annu fà. Nisunu di i pruduttori di tablette anu pussutu furnisce più di 10 milioni di unità.

ipad_pro_001-900x522x

 

Sicondu l'indagine, solu 43 milioni di unità sò stati venduti in u trimestre, da 50 milioni l'annu passatu. I dati includenu tutti i tipi di prudutti. Hè per quessa chì i telefunini di tavuletta è tavule cù un teclatu sò ancu inclusi quì.

A vendita di Apple è Samsung hè in calata

Una di e più grande cumpagnie in u mondu, a cumpagnia Apple, hà sappiutu vende solu 9,3 milioni di iPads durante stu periodu. U sicondu postu era mantinutu da u Samsung coreanu, chì a so vendita era di 6,5 milioni di pasticchi. E duie cumpagnie anu aggravatu annu annantu à 6,2 per centu è 19,3 per centu, rispettivamente.

Mentre Apple è Samsung hà aggravatu, Amazon hà migliuratu significativamente. In Q3 2016, e so vendite di tablette anu aumentatu da un bellu 3,1 milioni di unità, da 0,8 milioni in u stessu periodu di l'annu passatu. Per a cumpagnia americana, questu significa un aumentu di 319,9 per centu. Lenovo è Huawei anu riisciutu à furnisce 2,7 è 2,4 milioni di unità, rispettivamente. E duie cumpagnie chjude cusì a lista di e prime 5 cumpagnie. Tutti i cinque pruduttori contanu per u 55,8 per centu di u mercatu globale di tablette.

Surghjente: Ubergizmo

U più lettu d'oghje

.