Chiudi annunziu

Sicondu un situ web russu tjournal.ru Sembra chì Instagram hà decisu di pruvà i flussi in diretta. Cumu travaglià a novità?

A reta suciale Facebook vantava una nova funzione chjamata Facebook Live qualchì tempu fà. Cum'è u nome suggerisce, sta opzione permette à l'utilizatori di sparte video in diretta cù i so amichi, per esempiu da un cuncertu è più. Questa hè una funzione assai bona se vulete chì i vostri membri di a famiglia o l'amichi sò sempre in a stampa.

Frà altre cose, hè pussibule di risponde à ogni trasmissione in diretta utilizendu cumenti, cusì u fornitore di video pò risponde à alcune dumande interessanti. Tuttavia, ci sò rumuri chì Instagram, chì hè stata di Facebook per qualchì tempu, puderia ancu riceve a funzione.

Sicondu un situ web russu tjournal.ru Sembra chì Instagram hà decisu di pruvà i flussi in diretta. Comu pudete vede in l'imaghjini sottu, i video in diretta nantu à a reta suciale "foto" appariscenu in a sezione induve Instagram Stories sò avà. Solu cù a sfarenza chì u tag "live" apparirà sottu à ogni storia. Questa tag farà chjaru à l'utilizatori chì questu hè un flussu in diretta.

dice

Sfurtunatamente, ùn avemu micca più dettagli nantu à sta nutizia informace, vale à dì, almenu in quantu à a so lunghezza massima. In Facebook, hè pussibule di sparte ogni durata di trasmissione cù l'altri utilizatori di a rete, mentre chì Instagram sustene un massimu di video di 60 seconde. Allora i seguenti ponu esse cunclusi da questu per ora - se Instagram mantene a faccia di video di 60 seconde, e trasmissioni in diretta ùn durà micca troppu longu. Ricertamenti, i video chjamati Q & A (questioni è risposte) sò diventati una tendenza, ma ùn puderanu micca esse creati in Instagram. Allora i YouTubers seranu probabilmente fora di furtuna in questu sensu.

Surghjente: Ubergizmo

U più lettu d'oghje

.