Chiudi annunziu

Samsung hà da ottene u so flagship per 2017 ghjustu o pò imballà. Questu hè più ch'è chjaru per tutti. Sicondu a nostra infurmazione, a cumpagnia hè chjaramente cunuscenza di stu fattu è cusì ùn piglià risichi innecessarii. U novu mudellu offre una grande visualizazione cù una risoluzione brutale, à dì 2K.

Avemu avutu nutizie prima, però Galaxy U S8 serà equipatu cù un display UHD cù una risoluzione di 2160 x 3840, ma questu ùn serà micca u casu. A risuluzzioni supiriuri avissi a purtari utilizatori un piacè assai megliu di usu VR, o Realtà Virtual. Tuttavia, a risoluzione ùn serà micca un prublema, cum'è a bateria. U fabricatore duverà veramente focu annantu à questu, perchè una visualizazione di risuluzione più alta pigghiarà assai più voltage, chì pò furzà Samsung per aumentà a capacità di a bateria.

A supply chain hà ancu vantatu chì u u Galaxy U S8 ùn hà micca un buttone di casa hardware. Hè per quessa chì u telefunu puderia avè un fronte all-glass. Sottu à u parabrisu seria un lettore di impronte digitali, chì serà furnitu da Qualcomm.

Surghjente: Phonearena

U più lettu d'oghje

.