Chiudi annunziu

Sicondu un comunicatu di stampa ufficiale, a cumpagnia sudcoreana hà finitu cù successu e teste di un prototipu di rete 5G, nantu à quale hè attualmente in cooperazione cù l'Istitutu di Ricerca Mobile di China. E duie cumpagnie anu travagliatu inseme da ghjugnu di questu annu, quandu anu travagliatu nantu à u sviluppu di una reta mobile 5G. 

Durante e teste, limitate à Pechino solu, Samsung hà cunfirmatu duie tecnulugia chjave per 5G. U primu di questi hè a modulazione spaziale. Questu hè un modu per aumentà a vitezza di e dati trasferiti, senza aumentà i bisogni di larghezza di banda. A seconda cosa hè FBMC (Filter Bank Multicarrier). Hè una nova manera di dividisce i signali di u trasportatore in diversi canali, sottu a cundizione di u stessu spettru di freccia.

E duie tecnulugii sò stati pruvati à una frequenza di 3,5 GHz. Una freccia cusì alta per i clienti finali significa solu una cosa - una cobertura assai bona, chì serà adattata, per esempiu, per i zoni metropolitani induve ci sò parechje cellule.

Sfurtunatamente, ci hè ancu un grande inconveniente, perchè serà quasi impussibile di utilizà una freccia cusì alta in l'aria aperta, o in l'aria aperta. Allora hè più prubabile chì a cobertura serà troppu limitata. Samsung hè ancu travagliatu nantu à u rendiment di u throughput per vede quanti dati ponu esse eseguiti nantu à u sistema senza prublemi.

5g-rete-2

Surghjente: Phonearena

U più lettu d'oghje

.