Chiudi annunziu

L'utilizatori chì anu digià tornatu una Nota 7 guasta avà affruntà un prublema assai più grande chì a pussibilità di u dispusitivu esplode. Hè i so dati persunali chì sò avà in manu di Samsung.

Circa trè millioni di pruprietarii di Note 7 anu da sminticà immediatamente l'usu di u dispusitivu per via di a regulazione da Samsung è u guvernu stessu. Certi anu utilizatu u telefuninu cusì spessu chì anu trasfirutu dati assai sensittivi à questu in forma di numeri di carte di creditu, etc. Tuttavia, apparentemente ùn avianu micca abbastanza tempu per asciugà i dati bè, cusì avà hè in manu di una cumpagnia coreana. .

In ogni casu, a ghjente hà avutu un attaccu di cori quandu Samsung ùn hà micca intenzione di revelà cumu si tratta di mudelli tornati è ciò chì intende veramente fà cù e dati persunali. Sicondu a nostra infurmazione, u fabricatore hà cunsideratu l'opzione di dispusizione ecologica, dopu chì Greenpeace hà dumandatu à truvà una manera di riutilizà materiali rari da i telefoni - oru, tungstenu è altri.

Samsung hà vindutu circa 3,06 milioni di phablets Note 7 potenzialmente surriscaldati, dopu hà dettu à i clienti di cessà di usà è di rinvià à a tenda per un altru dispositivu o soldi. Finu a ora, circa 2,5 milioni di unità sò stati rimbursati à u fabricatore.

samsung-galaxy-nota-7-fb

 

Surghjente: U mondu di l'affari

U più lettu d'oghje

.