Chiudi annunziu

Ùn hè micca sicretu chì Samsung hè una cumpagnia gigantesca. In a sucetà d'oghje, hè principarmenti cunnisciuta per a produzzione di smartphones è altre elettronica, ma pochi si ricordanu chì Samsung hè ancu daretu à diversi sistemi di rinfrescamentu, è pocu sanu chì hà custruitu una raffineria flottante gigantesca, u Prelude di 500 metri, per Shell. Ma sapete cumu hè ghjuntu tuttu è quantu Samsung possiede veramente o hà fattu? Sarete sicuramente sorpresu - sapete chì Samsung hà custruitu u più altu edifiziu in u mondu, u Burj Khalifa o e Petronas Towers in Malesia?

A cumpagnia hè stata fundata in u 1938, vale à dì in un tempu chì a Siconda Guerra Munniali principia lentamente in Europa. Era un affari chì cooperava cù l'alimentu lucale è avia 2 impiegati. Allora a cumpagnia cummerciava di pasta, lana è zuccheru. In l'anni 40, Samsung hà ramificatu in altre industrii, aprendu i so propii magazzini, cummercializando securities, è diventendu una cumpagnia d'assicuranza. À a fine di l'anni 50, a cumpagnia s'immerse in a produzzione di l'elettronica. U primu pruduttu elettronicu era una TV bianca è negra di 60 inch. Samsung hà guardatu più in u futuru quandu hà introduttu u so primu computer desktop in u 12.

samsung-fb

In l'anni 90, dopu a caduta di u cumunismu in u Blocu Orientale, Samsung hà cuminciatu à guadagnà una pusizione forte oltremare è hà cuminciatu à vende u so primu notebook NoteMaster cù l'opzione di rimpiazzà solu u processatore, chì era situatu sopra à u teclatu. L'industria di l'elettronica di u cunsumu si sviluppò gradualmente in ciò chì hè oghje, è durante quellu tempu Samsung hà cuminciatu à pruduce telefoni è i primi smart watches ancu prima chì i telefunini push-button cù display di culore piglianu u mondu è più tardi smartphones, tablette, lettori MP3 è dispusitivi VR.

Dapoi u 1993, Samsung hè u più grande fabricatore di moduli di memoria in u mondu è hà mantinutu sta pusizione per 22 anni. I prucessori Samsung sò ancu usati in i telefoni oghje iPhone è in tablette iPad. In u 2010, Samsung hè diventatu u più grande fabricatore di smartphone in u mondu. Dapoi u 2006, hè u più grande fabricatore di televisori è pannelli LCD. U putere di Samsung hè cusì grande chì finu à u 98% di u mercatu di display AMOLED appartene à ellu.

Dopu tuttu questu, capiscenu, grandi spese - solu in 2014, a cumpagnia hà investitu 14 billion dollars in ricerca è sviluppu. Hà avutu ancu $ 305 miliardi in vendite quellu annu - paragunatu à Apple avia 183 miliardi è Google "solu" 66 miliardi. U giant spende ancu assai per i so impiegati - impiega 490 000 di elli! Hè più chè ellu hà Apple, Google è Microsoft cumminati. È cum'è bonus, in l'anni 90 hà investitu in a marca di moda FUBU, chì hà fattu $ 6 miliardi finu à a data.

U cunglomeratu Samsung hè custituitu da 80 unità diverse. Operanu indipindentamente l'una di l'altru, cusì l'investituri ponu sceglie per elli stessi in quale settore decide di investisce. Tutti anu una filusufìa cumuna - apertura. Curiosamente, l'industria di a custruzione include Samsung Engineering & Construction, chì hà ancu custruitu alcuni edifici maestosi, cumpresu u grattacielu più altu di u mondu, u Burj Khalifa in Dubai.

U più lettu d'oghje

.