Chiudi annunziu

Un rapportu a settimana passata hà indicatu chì u prossimu Galaxy U S8 di Samsung ghjunghjerà in duie dimensioni. E duie varianti duveranu offre una visualizazione curva in tuttu u fronte è duveranu esse di dimensioni di 5,7 è 6,2 inch. Si dice chì Samsung hà da aumentà a dimensione di a visualizazione senza avè da aumentà a dimensione generale di u telefuninu, sguassendu i corpi superiori è inferiori, sguassendu cusì u buttone di casa fisicu è introducendu un disignu completamente novu per i so mudelli di punta. Ma chì hè u veru mutivu chì Galaxy L'S8 vene in duie dimensioni?

Un novu rapportu vene chì dice chì Samsung offre un 6,2-in Galaxy S8 in ordine per vince torna utilizatori chì lasciò a marca per via di splusivi Galaxy Nota 7. Ùn ci sò micca uni pochi di utilizatori chì volenu un phablet high-end cù un display giant, chì Samsung hè cuscente, è dopu à u fiasco cù a Nota 7, assai di elli anu cambiatu à marchi cuncurrenti cum'è Apple, Huawei è altri.

L 'investore cunfirma e duie dimensioni di visualizazione riportate è dichjara ancu chì u giant sudcoreanu ùn offre più u so mudellu di punta cù una visualizazione regulare. E duie varianti anu una visualizazione curva cum'è i mudelli Edge. U rapportu vene ancu cù u fattu interessante chì Samsung hà da passà à un novu schema di nomenclatura per i so smartphones, è hè cusì chì u mudellu più grande cù un display di 6,2″ deve esse chjamatu. Galaxy S8 Plus.

galaxy-s8-concept-fb

surghjente: Bgr

 

U più lettu d'oghje

.