Chiudi annunziu

WhatsApp hà decisu di entre in a lotta cumpetitiva cù Applecù u so serviziu FaceTime. Questu hè pruvucatu da a nova aghjurnazione, chì offre videochiamate cù a chjamata criptografia end-to-end. A cumpagnia stessu hà ancu cummentatu nantu à a situazione sana, cù l'aiutu di un comunicatu di stampa, induve indirettu hà pigliatu un scavà à i caru "iPhones".

"Avemu introduttu sta funzione per una ragione simplice. Sapemu bè chì i missaghji di voce è di testu sò spessu micca abbastanza. Finu à avà, ùn ci era micca altru modu per seguità i primi passi di u vostru nipotu cù Internet. Vulemu chì queste funzioni sò dispunibuli per tutti l'utilizatori, micca solu per quelli chì anu i telefoni più caru ".

Pudete fà una videocall assai faciule. Andà à l'app, apre a finestra di chat, toccu l'icona di u telefuninu situata in cima à destra, è dopu selezziunate l'opzione di videocall. In seguitu, puderete sceglie induve a miniatura di u video serà piazzata nantu à u screnu, cambià trà a camera posteriore è frontale, è più.

scalza

Surghjente: 9to5mac

U più lettu d'oghje

.