Chiudi annunziu

15 nuvembre 2016 Samsung Electronics Co. Ltd., un primu innovatore premiatu in l'elettronica di u cunsumu, i semiconduttori è e telecomunicazioni, hà vintu 35 premii prestigiosi per esse presentati à CES 2017. I premii sò presentati da The Consumer Technology Association™. 

I premii, di quale Samsung hà vintu quasi 350 in undici anni, mette in risaltu una longa storia di successu in u sviluppu di tecnulugia disruptive. I premii per l'Innuvazione sò ghjudicati da i principali disegnatori industriali indipendenti, ingegneri è rapprisentanti di i media di cummerciale per mette in risaltu un design eccezziunale è l'artigianalità in i prudutti di l'elettronica di cunsumu innovatori in 28 categurie.

"In Samsung, ci sforzemu di migliurà continuamente cù ogni novu pruduttu", dice Gregory Lee, presidente è CEO di Samsung Electronics North America. "Avemu assai apprezzati chì u CTA è l'industria ricunnosce u nostru impegnu à l'innuvazione in parechji spazii, è aspittemu di mostrà e nostre innovazioni durante CES 2017".

I prudutti di Samsung anu vintu 1 premiu per a "miglior innovazione", 1 premiu per l'eco-design, è copre parechje categurie da TV, telefuni mobili, apparecchi domestici, dispositivi portabili, soluzioni di memoria à tecnulugia IT. Parechji prudutti premiati seranu presentati à u CES 2017, u 5-8 di Ghjennaghju di u 2017, à u stand #15006 situatu in u Concourse Centrale di u Centru di Cunvenzione di Las Vegas. Qualchidunu di elli seranu ancu prisentati durante a cunferenza di stampa, chì si ferà u marcuri u 4 di ghjennaghju da 14.00 ore di sera.

Samsung

U più lettu d'oghje

.